--------->
בקשר לעניין הביקוש -- כמו שכבר אמרו ואמרתי בפורום מספר פעמים, ל VB יש שם של כלי פיתוח יותר משפת תכנות, ומתכנתי VB לא נחשבים מתכנתים עם חשיבה טובה, אלא יותר מדי גישה של בוא-נעשה-את-זה-מהר-עובד-וזהו. ומסתבר שגם בספרי לימוד של net. מלמדים vb.net יותר ככלי פיתוח (קודם את התפל, כלומר הממשק) ואת #C כשפת תכנות, כלומר מתחילים מהלוגיקה. מה גם שכשתכיר את #C תוכל בקלות להתרגל גם ל java אם תצטרך פעם, ומנסיוני זה מאד נחמד (לעבוד עם java).