מה הבעיה שלו?

מה הבעיה שלו?

הבחור זרק רמזים וסוג של פלירטט איתי במשך תקופה ארוכה (ולי לקח נצח לקלוט את הרמזים). עד שסופסוף החלטתי לזרום עם משהו ולצאת עם מישהו, אחרי שהייתי כל כך נעולה על זה שלא אצא עם אף אחד בתקופה הקרובה כי יצאתי מקשר ארוך מאוד, נעניתי להצעתו ויצאנו לדייט שהיה ממש מהנה. הוא לא הפסיק להגיד כמה כיף לו וכמעט ולא נתן לי ללכת... ויום אחרי דיברנו והכל היה נחמד והוא גם התקשר אליי סתם כדי לדבר. היום החלטתי שאני זו שמתקשרת כי אני לא משחקת משחקים, ובתכלס לא באמת יודעת מה אני רוצה ואם רוצה, אבל החלטתי לזרום עם זה. השיחה התחילה רגיל ונחמד ודיברנו על היום שעבר עלינו... עד שהוא הנחית עליי את העובדה שהוא לא חושב שה"קשר" הזה עומד להתממש והוא לא רוצה להמציא לי תירוצים ללמה לא, ופשוט אמר לי שהכיר מישהי יום אחרי הפגישה שלנו ושהייתה לו איתה כימיה מטורפת (משהו כמו "אהבה ממבט ראשון"). עזבו את זה שאני לא מאמינה לו, אני פשוט מרגישה שהאגו שלי נפגע עכשיו ממש. אני יודעת שזה גורם לי להצטייר כילדונת מפגרת, אבל זה המצב - באמת שלא חשבתי לקחת את זה רחוק, חשבתי להשתעשע עם זה, לראות לאן זה זורם. או בכלל להגיד לו שאין לי כוח לדייטים/רומנטיקה/פרפרים, אני לא יודעת איך זה הולך בעולם הזה של הדייטים והאמת היא שכל ה"חוקים" וה"עשה ואל תעשה" מאוד מפריעים לי, במיוחד שאני לא מעוניינת להתחיל בקרוב קשר. יכול להיות שזה משהו שהרתיע אותו? אני באמת לא יודעת... מעצבן אותי להיות מוטרדת מזה. יש לי בעיות של חוסר בטחון וזה אוכל אותי עכשיו, רק הרצון לדעת מה הסיבה האמיתית. לא שההערכה העצמית שלי מתבססת על מה שגבר חושב עליי, אני פשוט שונאת משחקים. שונאת את זה. עושה לי חשק לרוץ ולחפש את האקס שלי, שיתן לי חיבוק ויגיד לי כמה שאני יפה ומושלמת והכי טובה בעולם... אבל זה לא יקרה, אני צריכה להיגמל מהתרופה הזאת...
 

yehonatan7

New member
את זו שבחרת לא להאמין לו

ואם הוא באמת יצא עם מישהי לדייט ? תחשבי על זה ותגלי שזה אפשרי. נכון, אולי הדייט שלכם היה סבבה, אבל אולי הוא הרגיש שאת לא 'האחת' שאותה הוא מחפש, ולכן הוא יצא לדייט נוסף. בקשר למה שאת מספרת על עצמך, יכול להיות שגם הוא הבחין בזה. אולי לא נראה לו שאת מעוניינת בקשר רציני, והוא כנראה מעוניין, ולכן הוא מחפש מישהי שתהיה בראש שלו. אני מציע לך לחכות כמה ימים, ולראות אם הוא יחזור אלייך. אם כן, מה טוב :) תוכלו לתאם דייט נוסף. ואם לא, אל תיקחי את זה קשה מדי.זה בסך הכל דייט. בכלל לא בטוח שאת אשמה במה שקרה.אולי פשוט לא עשית לו את זה. ואם נראה לך שהיית יכולה לנהוג אחרת, למדי מהמקרה לפעם הבאה :) בהצלחה !
 
יכול להיות...

זה סתם מבאס להרגיש ככה, מרגישה שהוא לקח ממני את האופציה לדחות אותו. יודעת שזה ילדותי, אבל זה גורם לי להרגיש ממש רע... במיוחד בגלל שאני הולכת לראות אותו עוד הרבה בתקופה הקרובה. אני שונאת שפוגעים לי באגו. אני בן אדם חזק הרבה פעמים, אבל לפעמים קצת מאבדת את הראש ונסחפת... אבל לא חושבת ששידרתי לו שאני לא בקטע רציני, אחרת הוא לא היה מדבר כמו שדיבר: "הקשר הזה לא עומד להתממש" או משהו כזה. כאילו שהוא חשב שאני ממש בקטע. ואני לא חושבת שלא עשיתי לו את זה כי זו לא הייתה הפעם הראשונה שפגש אותי... מה גם שהוא לא הפסיק להחמיא לי ולחפש קרבה... אוף, לא יודעת, לא מבינה איך עובד הראש שלכם. באמת שלא אכפת לי ממנו, אכפת לי מאיך שאני מרגישה עכשיו. אני לא רגילה להיות בצד הזה של המשוואה...
 

Survivor Man

New member
את חמודה


לא מבינה איך הראש שלנו עובד הא? - מנסה לצאת לדייטים בכוח כשאת יודעת מראש שהם נועדו להיכשל. - תוהה למה לשחק משחקים מפגרים כשל דייט כזה הוא סוג של משחק אגו אחד גדול בשבילך. - לא מוטרדת מהעובדה שלא קרה ביניכם כלום (גם ככה לא בנית על זה), רק מהעובדה שהוא חתך ראשון כי את רצית לשמור את הסיפוק הקטן והסדיסטי הזה לעצמך. תגידי, את מבינה איך הראש שלך עובד לפני שאת שופטת אחרים?
 
ושוב, אני כותבת מכעס. בוא אפרט לך את הלך העני

1. התלהבתי ממש כשהוא הציע לי לצאת. 2. היה לי ממש כיף איתו בפאב ואח"כ נשיקות וחיבוקים וכו'... 3. שמחתי ממש כשהתקשר למחרת. 4. כל היום חשבתי על זה שאני הולכת להתקשר אליו בערב כי הגיע הזמן שאתנהג כמו ש"צריך" להתנהג ושלא יחשוב שאני משחקת איתו. 5. קרה מה שקרה. זה לא היה משחק אגו אחד גדול בשבילי... אני סתם מרגישה רע עכשיו בפן הזה בגלל שלא היו לי רגשות אליו מעולם ובתכלס זה לא באמת עניין אותי, בשלב הזה לפחות, מה יהיה או מה לא יהיה. תסכים איתי שזה לא כיף להיות בצד הזה של המשוואה... לא נעים לאף אחד. ואני כן מוטרדת מהעובדה שלא קרה כלום, באיזשהו מקום אני רוצה לדעת איך ולמה זה דעך כל כך מוקדם... הרי הוא זה שיזם את הפגישה, לא אני. הוא זה שהיו לו כוונות, לא אני. מבין?
 

Survivor Man

New member
זה כבר נשמע אחרת

אם באמת התלהבת ורצית לנסות מתוך רצון להכיר אותו ולא מתוך הכורח שב"להשתחרר" משרשרת הברזל של האקס, זה משנה את כל התמונה. למה זה קרה? רק האידיוט הזה יודע, וככה את צריכה להתייחס אליו, כאל עשב שוטה. אולי הוא רדף אחרייך תקופה ועכשיו כשהוא השיג אותך פתאום ירד לו ממך, אולי הוא בכל זאת קלט סימנים מתחת לפני השטח שאת עדיין לא בנויה לקשר. אולי הוא באמת יצא עם אחרות במקביל ובחר דווקא בה מסיבה כזו או אחרת. מה זה משנה בעצם? היית בסדר איתו? את יודעת מה את שווה? אז שילך לחפש ת'חברים שלו. הכי חשוב מבחינתך שתביני שיש גם אנשים כאלה, לא תמיד נופלים על הנסיך על הסוס בניסיון הראשון. אל תתייאשי ואל תכלילי, אולי בפעם הבאה תצליחי יותר
 

sweetjane1982

New member
לי הוא נשמע מסוג האנשים שנהנים בעיקר משלב

הפלירטוט, הוא חיזר אחריך במשך תקופה ארוכה- את היית אתגר בשבילו רק מעצם זה שלקח לו הרבה זמן לשכנע אותך לצאת לדייט איתו, ובמיוחד כששידרת לו שאת בכלל לא חושבת על קשר רציני. עכשיו ברגע שהוא השיג את מה שהוא רצה- הוא קולט עליך שגם את בקטע שלו ומעוניינת- מהרגע הזה את כבר לא מעניינת כי הוא השיג את מה שרצה: סיפוק לאגו שלו ותחושה שהוא יכול להשיג איזו בחורה שיבוא לו. אל תיקחי את זה באופן אישי, הוא ככה עם כולן.
 
אי אפשר להבין איך הראש שלכם עובד...

(או ליתר דיוק - לא עובד, לפעמים
) וזה בלי קשר למקרה הזה, אלא בכלל
 

heyu24

New member
טוב שעשה

הוריד אותך לקרקע, מה את חושבת שיש לך כוס מזהב ? עכשיו את יודעת איך זה להיות בצד של הגברים.
 
עדיף שתקרא קצת מעבר לפני שאתה מגיב כך...

זה לא שתכננתי כבר את המהלך הזדוני שלי כדי לזרוק אותו, אחרת לא הייתי מסכימה לצאת איתו מלכתחילה. פשוט צורם לי שהוא חתך את זה ככה מהר אחרי שהכל בא מהצד שלו. ובאמת שזרמתי עם זה, הייתי הכי קלילה בעולם והוא לא הפסיק להגיד כמה היה לו כיף. בגלל זה אני ככה עכשיו, כועסת.
 

heyu24

New member
מותק, תעשי NEXT...

חאלס לקחת ללב, את לא בגיל שלהיות תמימה, את יודעת כמה בחורות פסלו אותי ואין לי מושג על למה ? מי שרוצה להכיר לעומק מרוויחה, מי שלא - הפסד שלה. אפילו שיכול להיות שהפסדתי אחלה בחורות, אבל בחורה טובה, תמיד תיתן עוד צאנס. אז אותו דבר שאמרתי כנל לגביך, תעשה NEXT לבחור הבא. את בחורה, לא צתריכה לעבוד קשה כדי לצאת עם עוד בחורים, רק תבחרי יותר טוב פעם הבאה.
 

Survivor Man

New member
שמע אני יודע שאתה מגיב לפעמים בלהט הרגע

תעשה לי טובה, תחשוב קצת על דרך ההתנסחות שלך להבא.
 

Nessa12

New member
אבא?!

"כוס מזהב"... הרגת אותי. אבל התגובה שלך ממש לא במקום......!
 

Survivor Man

New member
אני יודע שאני הייתי נרתע ממישהי במצבך

אם הוא קלט שאת מעופפת אי שם בדמדומים מימי האקס המיתולוגי יש מצב שהוא נרתע וביצע אחורה פנה. אמרת שאת לא אוהבת משחקים אבל בפסקה אחרי הוספת: "חשבתי להשתעשע עם זה, לראות לאן זה זורם... במיוחד שאני לא מעוניינת להתחיל בקרוב קשר". את מצפה שלא ישחקו איתך משחקים באופן ההתנהלות ב"דייטים", כשמראש ידעת שאין מה לצפות מהם, וכל אחד שתצאי איתו נכון לעכשיו הוא ריבאונד פוטנציאלי. כל הסצינה הזאת היא משחק אחד גדול בשבילך שנועד להשכיח נשכחות, אולי הוא טוב אבל גם לאנשים אחרים יש רגשות שהם לא אוהבים שמשחקים בהם. מה שאת באמת צריכה זה זמן לעצמך, להתגבר, להתחזק, לשאוב כוחות מחודשים ולהתחיל מחדש בדף נקי.
 
אולי קצת הסתבכתי עם עצמי.

הוא לא "קלט שאני מעופפת בדמדומים מימי האקס" בדיוק בגלל שזה לא המצב. אני לא חושבת על האקס, אני זו שסיימה את הקשר איתו ומרגישה טוב עם זה. הכוונה ב"משחקים" הייתה בקטע של הטלפונים, פגישות וכד'. כל ה"חוקים" המטומטמים של הדייטים. הכוונה ב"לראות לאן זה זורם" באמת הייתה בקטע של להיכנס לזה הכי בראש פתוח שאפשר, כי אמנם יצאתי מקשר ארוך אבל זה כבר היה מזמן ואני צריכה להמשיך הלאה באיזשהו שלב. לא פסלתי את זה מראש, באמת. ההודעה הזו נכתבה בשעת כעס ועכשיו אני קצת יותר מיושבת בדעתי. לא יודעת מה יכול היה לצאת מזה, רציתי לזרום עם זה בכיף, אבל עדיין, לא כיף להיות הצד ה"נזרק", גם אם מראש לא בניתי עליו וציירתי פרחים ולבבות. האגו שלי נפגע וזה מפריע לי מאוד.
 

Survivor Man

New member
את לא צריכה להמשיך בכוח כי "צריך".

תנסי כשתרגישי שלמה עם עצמך. איך שזה נשמע? את הכל חוץ ממוכנה להכנס לקשר חדש. מתי נפרדתם, מה הסיבה וכמה זמן הייתם ביחד?
 
לא כי צריך... כי אני רוצה להשתחרר כבר...

היינו ביחד 3 שנים, החבר הרציני היחיד שהיה לי... נפרדנו לפני חצי שנה בערך, לכן אני אומרת שעבר מספיק זמן כדי שאשתחרר מכל השדים האלה שחונקים אותי, כי באמת שאני מרגישה ככה. היו מיליון סיבות לפרידה. אני יודעת שזה קרה מהסיבות הנכונות. האהבה הייתה קיימת ואני מאמינה שעודנה קיימת... אבל הבעיה הייתה שחשתי (הוא לא, הוא לא מפסיק להילחם עד היום) שהקשר מיצה את עצמו. אני למדתי להסתכל על היחסים שלנו בצורה כזאת שאי אפשר לשאוף שהקשר ימשך לנצח, אלא רק עד שימצה את עצמו. לפעמים זו גם ברכה להיפרד, באמת. עם כל האהבה שהייתה לנו פשוט הרגשתי חנוקה במקום הזה. הרגשתי שאסור לי להישאר איתו מתוך הפחד שאפסיד את ה"לנצח" שלנו, ה"לנצח" שתמיד חלמנו שיהיה. אבל אזרתי אומץ ועשיתי זאת וזו הייתה תחושה הקלה מטורפת. עכשיו רק נותר לי למצוא את הדרך לדף חדש ונקי... ובאמת שניסיתי עכשיו, פעם ראשונה שאני יוצאת לדייט אמיתי... אווווץ'.
 

Survivor Man

New member
אנשים הם לא שפני ניסויים שלך

תחשבי על סיטואציה הפוכה. את יוצאת לדייט עם מישהו חמוד אחרי תקופה ארוכה שקרקרת סביבו, עד שהוא כבר נענה לך את קולטת שהוא בכלל לא בקטע שלך (לא משנה כרגע מה הסימנים המעידים). למרות שהוא מצהיר שהוא כן רוצה לנסות, ההתנהגות שלו מעידה שהוא ממש לא סגור על עצמו. את מגלה דרך חברה של חברה שמכירה אותו שהבנאדם עדיין אוסף את השברים שלו אחרי פרידה קשה מקשר משמעותי, ושאת הניסיון הראשון שלו לעמוד שוב על הרגליים. היית מעריכה את הבחור אם הוא היה ממשיך להשלות אותך שהוא רוצה לנסות כשברור לך שהוא לא? איך היית מרגישה אם הייתם יוצאים לכמה דייטים, מפתחת כלפיו ציפיות ופתאום הוא נפרד ממך בפתאומיות? זה יפה שאת מנסה להרפות ולהמשיך, אבל אם עדיין יש לך חסימה רגשית אז אולי זה לא הזמן המתאים. תקחי את זה בשלבים, תצאי לדייטים רק עם בחורים שמוצאים חן בעינייך בהכרות מקדימה. תמשיכי לדייט שני רק עם כאלה שבאמת מרגשים אותך ומשאירים טעם של עוד. ואם את לא מרגישה את זה עם אף אחד? תרפי, כנראה שאת עדיין לא מוכנה ולא יקרה שום דבר אם תחכי עוד קצת. הכי חשוב הוא שתכבדי אנשים אחרים כמו שאת מצפה שיכבדו אותך.
 
למעלה