כן, אולי מספיק כבר עם להשתמש
בסטראוטיפים מיניים, גבריים או נשיים? ממתי מכונת כביסה, רכבת, ג´אנק פוד וכו´ קשורים לזה בכלל. ולמה להשתמש בסטראוטיפים? אתם יכולים לתאר לעצמכם מה היה קורה אם היו מכניסים סטראוטיפים של עדות, גזעים או נטיות מיניות? ד"א - יש גם פרסומות סטראוטיפיות של גיל - על זקנים או בני-נוער שגם לא מוצאות חן בעיניי. ויש הרי המון דרכים אחרות לעשות פרסומת מוצלחת. קחו למשל את הפרסומת להייניקן, אם ההוא שמוכן לקפוא עד שימצא את הבקבוק הנכון. היא משעשעת מבלי להיות מעליבה לכל המין הגברי. בארה"ב ראיתי כמה פרסומות מדהימות למוצרים. למשל היתה אחת עם פרסומת למנקה שטיחים שכיכבו בה כלב, חתול ועכבר. היו פרסומות נהדרות לכרטיסי אשראי. היו גם שתי פרסומות שהקפיצו לי את הפיוזים - שתיים מתוך עשרות שראיתי במהלך שהייתי שם. כאן כמעט כל הפרסומות שיצאו בחודשים האחרונים הן כל כך מגעילות שאני שוקלת ברצינות לנטוש את ערוץ 2 לאנחות.