מה דעתכן? מביאים לי מחו"ל בייבי גוגר מיני.איזה צבע לבקש?את הכתום אני לא אוהבת,את השחור כן אבל זה לא רותח בקיץ? ויש את הסטון-זה לא מתלכלך?ואדום אפור רק שזה מלא אדום וקצת אפור... יש לכן השגות בענין??