חחח הם באמת תותחים..
לפני שבוע ככה אני וניסן הלכנו לקנות אפקט מאיזה אחד... הקיצור מתברר שזה הבסיסט שלהם וזה אחד האנשים היותר נחמדים .. ממש צירוף מיקרים הבנאדם הוא איש מוזיקה מקצועי ביותר הלכנו בשביל לקנות אפקט לגיטרה עניין שצריך לקחת לא יותר מ10 דקות ישנו אצלו איזה שעתיים והיה הכי כיף.. יש לי כניסה חינם להופעות שלהפ בגלל זה חחח מומלצים בחום