מה דעתכם על..

ali052

New member
למה לך כרטיס מסך עם 512 M/B ?../images/Emo35.gif

אין לי כח לחפש לינק ...אבל תחכה לשאר חברי הפורום.....
 

RoyBO

New member
זו חברה אוסטרלית לא מוכרת

הם לא מייצרים מחשבים כל כך אמינים לדעתי, המחיר שלהם הוא רק על חומרה.
 

bar666xp

New member
אאל"ט הם התחילו כחברה למערכות {מוזיקה}.

אבל יש ביכלל משהו שנותן שירות בארץ?
 
למעלה