מה דעתכם על התמונה? צולמה ב70/300 של סיגמה מהירות 1.60 צמצם 5.6
N Numnum New member 20/1/03 #3 מיאו ...חתולה. אחלה, בלי פילטר ?! בלי מסכה ? פשוט ככה זה יצא ? קבח ח"ח ! וגם ה"כ, נ"ט וכו´ ...