מה דעתכם על התמונה?

tooli

New member
מה דעתכם על התמונה?

צולמה ב70/300 של סיגמה מהירות 1.60 צמצם 5.6
 

Numnum

New member
מיאו ...חתולה.

אחלה, בלי פילטר ?! בלי מסכה ? פשוט ככה זה יצא ? קבח ח"ח ! וגם ה"כ, נ"ט וכו´ ...
 

tooli

New member
משתדל בלי פילטרים

המצלמה מוחזקת ביד ולא על חצובה במקרה הזה
 

tooli

New member
והנה עוד תמונה בלי פילטרים

ירושלים מושלגת בלילה
 
למעלה