מה דעתכם על התחרות "היפה והשמנה"?

מה דעתכם על התחרות "היפה והשמנה"?

האם היא מציגה את השמנות באור חיובי או שלילי ?? אנא ענו על זה בבקשה
 

boazt25

New member
לדעתי כן

התחרות מראה שגם שמנות הן אנשים יפים פנימית וחיצונית
 
מצד אחד זה נראה לי דבר טוב..

מצד שני למה לציין היפה והשמנה?!?!?!?!?!?!? כאילו מה אחת שהיא רזה לא מציינים בתחרות היפה והרזה !!! הן יפות נקודה!!!!! זהו ... אני אמרתי את שלי... יום מקסים ומאושר לכולם!!!!!!!!!!!
 

אור רון

New member
אני כלכך מסכימה איתך

אבל.... תחרות "הרזה והיפה" יש לנו כל שנה. קוראים לזה "תחרות מלכת היופי"... בכל העולם מקובל שהיפות באמת הן רזות ולכן עושים תחרויות של "מלכות יופי" ממגזרים שונים - יפה ושמנה, יפות גיל הזהב, ועוד ועוד... לא יודעת אם אני מצדיקה או שוללת את התחרויות מהסוג הזה, אבל...אם זה עושה טוב למישהו אז למה לא? (מה שבטוח, שאם בחורה "שמנה" (אפילו מעט מלאה יותר מהחוטיות האלה שניגשות לתחרות היופי) תיגש לתחרות כזאת, אין לה סיכוי שם, גם אם תהיה הכי יפה בעולם..) אגב - אם כבר מדברים. זוכרים איזה "רעש" עשו מההיא בתחרות מלכת היופי לפני שנה, זו שירדה 20 ק"ג לפני התחרות? לדעתי אמנם יש לה פנים יפות, אבל הגוף שלה היה די מעוות, לטעמי, ובכל זאת היא הגיעה למקום גבוה, רק בגלל הסיפור שמאחורי העניין - עצם ההורדה הגדולה במשקל.
 
אני חושבת שזה נחמד....

אני אישית לא הייתי הולכת לתחרות כזאת.... ולאו דווקא בגלל שמה....פשוט צריך אופי בשביל זה
...כנראה שאין לי אותו
. אך מי שהולכת (ואני מכירההההה כזאת) מקבלת את ברכתי...ואת עידודי. למה להציג באור שלילי? זה רק מראה שגם על השמנות חושבים..יש הרבה בחורות שדרך זה מגיעות לדוגמנות למתאים לי וכד´...והן נהנות.. זאת חוויה...עוד לא ראיתי שתיקשרו את הארוע בשלילה....ממש לא! חיובי? כשרוצים...בכל דבר אפשר למצוא...יותר אומץ משנה לשנה..יותר מועמדות....יותר סקירה תקשורתית.... לא רע בכלל
. בקיצור.....אני בעד!
 
למעלה