מה דעתכם על הטור?

talkoko

New member
מה דעתכם על הטור?

אברטון(2) בירמינגהם(2) סה"כ שערים ליברפול/סאות'המפטון (2)
 
כנס

בירמינגהאם 2 הימור טוב , צריך מזל שערים 2 ריאלי אברטון מומלץ לעשות כפול 2X
 
אתה שולח שני טורים..

באחד אתה עושה איקס במשחק של אברטון ואת השאר רגיל ובמשחק השני אתה עושה על אברטון 2 וכל השאר רגיל הבנת\?
 
אבל תקשיב

אני לא יודע כמה אתה מתכוון להשקיע אבל תראה נגיד ואתה רוצה להשקיע 40 ואתה בטוח שיצא 2 אבל אתה רק מכסה עם איקס (אני לא מתכוון בהכרח להפעם אל בכללי) אז אתה יכול לשים 30 על הרגיל שלך ולגבות עם 10 על תיקו
 
למעלה