מה דעתכם על הטור? אברטון(2) בירמינגהם(2) סה"כ שערים ליברפול/סאות'המפטון (2)
T talkoko New member 28/12/04 #1 מה דעתכם על הטור? אברטון(2) בירמינגהם(2) סה"כ שערים ליברפול/סאות'המפטון (2)
ב בוקר אור New member 28/12/04 #2 כנס בירמינגהאם 2 הימור טוב , צריך מזל שערים 2 ריאלי אברטון מומלץ לעשות כפול 2X
ב באר שבעי 16 New member 28/12/04 #4 אתה שולח שני טורים.. באחד אתה עושה איקס במשחק של אברטון ואת השאר רגיל ובמשחק השני אתה עושה על אברטון 2 וכל השאר רגיל הבנת\?
אתה שולח שני טורים.. באחד אתה עושה איקס במשחק של אברטון ואת השאר רגיל ובמשחק השני אתה עושה על אברטון 2 וכל השאר רגיל הבנת\?
ב בוקר אור New member 28/12/04 #6 אבל תקשיב אני לא יודע כמה אתה מתכוון להשקיע אבל תראה נגיד ואתה רוצה להשקיע 40 ואתה בטוח שיצא 2 אבל אתה רק מכסה עם איקס (אני לא מתכוון בהכרח להפעם אל בכללי) אז אתה יכול לשים 30 על הרגיל שלך ולגבות עם 10 על תיקו
אבל תקשיב אני לא יודע כמה אתה מתכוון להשקיע אבל תראה נגיד ואתה רוצה להשקיע 40 ואתה בטוח שיצא 2 אבל אתה רק מכסה עם איקס (אני לא מתכוון בהכרח להפעם אל בכללי) אז אתה יכול לשים 30 על הרגיל שלך ולגבות עם 10 על תיקו