מה דעתכם על דניאל סטיל?

m L m

New member
מה דעתכם על דניאל סטיל?

אני מקווה שזה קשור לפורום (אם לא... אופס
) בכל מקרה- בתור נערה הייתי בולעת את הספרים שלה ללא סוף. אבל שני הספרים האחרונים שלה שקראתי פשוט אכזבו אותי
אני לא יודעת להחליט אם זה בגלל שאני התבגרתי או בגלל שהיא השתנתה... מה דעתכם?
 

סטגו

New member
גם אני אהבתי את דניאל סטיל ../images/Emo22.gif

הרומנים הרומנטיים הראשוני שקראתי היו של דניאל סטיל. אהבתי את הסגנון שלה ואת הספרים אבל לאט לאט גיליתי שלא כל הספרים שלה קורצים לי לקרוא אותם. חוץ מזה שחלק מהספרים שלה הפכו לסרטי טלויזיה דבר שגרם לי להפסיק לקרוא את ספריה ופשוט לראות את הסרטים שמבוססים על פי הספרים. עד היום כל פעם שאני מחפשת ספר אבא שלי מתבדח ושואל אם אני מחפשת את דניאל סטיל. לפי דעתי זה שהתאכזבת מספריה אומר שיכול להיות שגם את התבגרת אך יכול להיות גם שדניאל סטיל השתנתה. אם הספרים שלה כבר לא גורמים לך חשק לקרוא פשוט חפשי סופרות אחרות שיכולות בעזרת סיפוריהן למשוך אותך לקרוא. אני ממליצה על הסופרות: ג'יין אן קרנץ שכותבת גם תחת השם אמנדה קוויק, ג'וד דוורו, נורה רוברטס, נורה בראון ויש עוד רבות וטובות. אני מקווה שתמצאי עוד סופרות שיכולות לגרום הנאה מקריאת ספריהן.
 

m L m

New member
אל דאגה!

תמיד יש לי מה לקרוא
בתחום של ספרות רומנטית לא חסר! מישהו מכיר את הספר- "ג'ולי שרי"? של ג'וי קרול בכל מקרה- קראתי את הספר אינספור פעמים..הוא מדהים. הספר על ג'ולי ברונית צרפתית (נשואה)שמתאהבת באדוארד אנגלי צעיר... הספר הוא לפי סיפור אמיתי והוא ממש יפה. מומלץ ביותר!
 

סטגו

New member
לא שמעתי על הסופרת הזו.../images/Emo63.gif

תוכלי לתת לי עוד כמה המלצות לגבי ספרים שלה כדי שאני אלך ואחפש את הספרים שלה. אני בדרך כלל נשארת עם אותן הסופרות שאני אוהבת אבל אני מוכנה לבדוק עוד סופרות. אז אני אודה לך מאד עם תמליצי לי בתודה
סטגו
 

m L m

New member
אממממ....

אני בדיוק הפוך. אני בד"כ לא יודעת מי הסופר
ולכן אין לי מושג אם יש לה עוד ספרים. הסופר היחידי שאני כן קונה ספרים בגלל שזה הוא זה : סידני שלדון - שהוא פשוט גאון!
 

מיה אחת

New member
לא אוהבת.

בעיני, סטיל מרחפת - לפחות בשאיפה - על גבול הספרות הקאנונית, ועושה את זה ממש ממש גרוע. מה זה אומר מבחינתי: ניסיון להתחמק מהבנאליות כביכול של הרומן הרומנטי המוכר. לדוגמא; כתיבת סאגה, הצמדות לדמות לאורך שנים ארוכות, מספר מאהבים, ולא, כפי שמכתיבה המתכונת הקלאסית: גיבור אחד וגיבורה אחת, בחירה בתכנים פרובלמטיים שהיא מתקשה להעביר וכן הלאה וכן הלאה. ודניאל סטיל לא יודעת לכתוב ספרות יפה. היא כותבת ספרות אינסטנט, כפי שהרומנטיקה שלה היא אינסטנט. היא שטחית, אפילו בעולם הרומן הרומנטי. לא מעמיקה לבחון סיטואציות, לא מתעכבת על אירועים ועל ניואנסים, והשטחיות שלה מייגעת. בקיצור: לא. שומר נפשו ירחק. מי אחראי לשינוי? סטיל או את? לטעמי, את. עד כמה שזה מצחיק לחפש "תוכן" ברומן רומנטי, נדמה לי שההתבגרות מביאה אותנו גם בתחום הזה, לרצות יותר בשר. בין אם ה"בשר" הוא בהתמקדות בהתפתחות הרומן במקום פרישתו לאורך שנים ומאורעות היסטוריים. בקיצור, הגיע הזמן שתתחילי לקרוא את נורה רוברטס.
 
למעלה