חגי ליכטיג
New member
מה דעתכם על אוטובוס בצבעי קופ"ח?
מה דעתכם על אוטובוס בצבעי קופ"ח?
כי יש כזה. צילמתי לכם אותו. חגי
מה דעתכם על אוטובוס בצבעי קופ"ח?
כי יש כזה. צילמתי לכם אותו. חגי
והנה עוד תמונהמה דעתכם על אוטובוס בצבעי קופ"ח?
כי יש כזה. צילמתי לכם אותו. חגי
תח"צ ב"ש לשעבר, נראה זוועה.והנה עוד תמונה
צבע של דיר-אל-בלאח !והנה עוד תמונה
צבע של חדר ניתוחוהנה עוד תמונה
משלמים לנהג בחפיסות "אקמול" ?והנה עוד תמונה
לא, הוא מקבל רק "אופטלגין"משלמים לנהג בחפיסות "אקמול" ?
קודם תודה על שתי התמונו שנית המספרוהנה עוד תמונה
צביעה מקצועית אך גועלית,מישהווהנה עוד תמונה
חגי, יש לך מידעמה דעתכם על אוטובוס בצבעי קופ"ח?
כי יש כזה. צילמתי לכם אותו. חגי
לא אייל. אין לי מושג.חגי, יש לך מידע
על השיפורים המכניים שיכניסנו לנידרפלור החדש שלך?
לא אייל. אין לי מושג.
כל שאני יודע, כי אוטובוס זה מצוייד במדגש טורבו. לא נראה לי כי לצורך עבודה מסויימת זו הוכנסו שיפורים מסויימים. נראה איך היא בסוף השבוע, אחרי שנחזור מהגליל. חגי
ואם לא.............תודה חגי, מעניין אם יפתחו אותו
ל- 103 קמ"ש.
הגבלת מהירות באוטובוס עירוני.תודה חגי, מעניין אם יפתחו אותו
ל- 103 קמ"ש.
היית צריך לראות אתמולהגבלת מהירות באוטובוס עירוני.
{אני לא יודע אם זה נכון, אבל זה מה ששמעתי מנהג של אגד. יש פה גם משהו שנשמע הגיוני. אבל, שוב, אני לא מבטיח במאה אחוז שזה נכון}. נסענו ב-0405 סגולה. דיברנו כמה שהאוטובוס הזה טוב וכו'. ואז דיברנו על הגבלת המהירות לשמונים. כידוע, אילולא ההגבלה, האוטובוס היה מסוגל לעבור את השמונים, אם לא את המאה בלי בעיה. הנהג אמר לי, שמכיוון שבאוטובוס עירוני אין מושבים עם משענות רחבות כמו באוטובוס עירוני, חלה ההגבלה. הוא הסביר לי, שאילו, הנהג מבצע בלימת פתע, אז במושבים של אוטובוס עירוני, אין את התמיכה, שיש באוטובוס העירוני, ולכן, יש את ההגבלה. לגבי מאן NL313 - נדמה לי שהם מוגבלים לתשעים קמ"ש והגיוני מאוד שאילולא ההגבלה, הם מסוגלים ליותר, כי הם אוטובוסים חזקים. אולם, הNL263 הם חלשים במהירות שמונים קמ"ש ושומעים שהאוטובוס מתאמץ במהירות הזו לאורך זמן. אולי, זה גם בגלל שיש בהם שלושה הילוכים בלבד.
מאיץ=להאיץהיית צריך לראות אתמול
את ה-O405 הפרברית החזרה של ירושלים. האוטו מגיע מהר מאוד להילוך חמישי והוא ממשיך מאיץ גם בעליות תלולות. האוטו הגיע ל-90 קמ"ש. פשוט מטוס על!
לצערי, טרם יצא לי לנסוע ב-405היית צריך לראות אתמול
את ה-O405 הפרברית החזרה של ירושלים. האוטו מגיע מהר מאוד להילוך חמישי והוא ממשיך מאיץ גם בעליות תלולות. האוטו הגיע ל-90 קמ"ש. פשוט מטוס על!
אין קשר בין המושבים למהירותלצערי, טרם יצא לי לנסוע ב-405
הפרבריות. בפרברית יש מושבים, שדומים לאוטובוס בינעירוני, לכן, הם כנראה נוסעים במהירות גבוהה יותר.
תראו, היות ועדיין לא נהגתי נהיגה...הגבלת מהירות באוטובוס עירוני.
{אני לא יודע אם זה נכון, אבל זה מה ששמעתי מנהג של אגד. יש פה גם משהו שנשמע הגיוני. אבל, שוב, אני לא מבטיח במאה אחוז שזה נכון}. נסענו ב-0405 סגולה. דיברנו כמה שהאוטובוס הזה טוב וכו'. ואז דיברנו על הגבלת המהירות לשמונים. כידוע, אילולא ההגבלה, האוטובוס היה מסוגל לעבור את השמונים, אם לא את המאה בלי בעיה. הנהג אמר לי, שמכיוון שבאוטובוס עירוני אין מושבים עם משענות רחבות כמו באוטובוס עירוני, חלה ההגבלה. הוא הסביר לי, שאילו, הנהג מבצע בלימת פתע, אז במושבים של אוטובוס עירוני, אין את התמיכה, שיש באוטובוס העירוני, ולכן, יש את ההגבלה. לגבי מאן NL313 - נדמה לי שהם מוגבלים לתשעים קמ"ש והגיוני מאוד שאילולא ההגבלה, הם מסוגלים ליותר, כי הם אוטובוסים חזקים. אולם, הNL263 הם חלשים במהירות שמונים קמ"ש ושומעים שהאוטובוס מתאמץ במהירות הזו לאורך זמן. אולי, זה גם בגלל שיש בהם שלושה הילוכים בלבד.
חגי, מה שונה בין שני האוטובוסים?תראו, היות ועדיין לא נהגתי נהיגה...
ארוכה, אלא בתוך חניון נתניה בלבד (כמובן לא כולל את האוטובוס של דרור, שהוא שונה במקצת, שגם אותו נהגתי בתוך חניון סגור - חולון), אני מניח כי אוטובוס זה מהיר קצת יותר מ 80 קמ"ש, היות ומשתמשים בו ובדומיו לקוים בינעירונים של נתניה - ת"א (601 ו 605). היות ונסיעה ראשונה, אמנם של 20 ק"מ, אעשה עם האוטובוס רק ביום שני בערב, מחניון נתניה לביתי, רק אז אוכל לתת קצת יותר אינדיקציות. מה שכן, התלהבתי מהמזגן, אלקטרה עם ווסת טמפרטורה, שאין כמוהו, בנסיעות בינעירוניות, לדעתי. אותי מדאיגה במיקצת, תצרוכת הדלק שלו, שאינה מוכרת לי. אני יודע מה מצפה לי ביום שלישי, ונראה אם האוטובוס יוכל לנסוע מרחק של 500 ק"מ בינעירוני ללא תידלוק. חגי
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.