מה גברים מבוגרים רוצים?

cool miki

New member
מה גברים מבוגרים רוצים?

בחורת צעירות? מבוגרות יותר? בגיל שלהם? תמיד אומרים שככל שגבר יותר מבוגר, הוא רוצה בחורה יותר צעירה...זה נכון? האם גברים מבוגרים תמיד מתעניינים בבחורות צעירות...?
תודה לכל העונים
 

seeyou

New member
זה לא סוד! הם רוצים לספר לחברים...

מה חלמו בלילה!
 

k e r e n m

New member
את בת 15 לא??

עדיף שתתענייני במה בנים בגילך רוצים. את המבוגרים יותר תשאירי למבוגרות..
 

seeyou

New member
ל"מבוגרים" יש בעיות עם השניים!

עם הגיל יש לאנשים בעיות עם השניים ולכן הם רוצים בשר יותר רך... עגל, פרגיות ....זוכרת את הסיפור עם כיפה אדומה? יוסי
 

m e 2 4

New member
ישנם שני סוגים....

היי אני נתי.. חדשה כאן.. נשמע ממש גו'סי פה אז החלטתי להתערב... התנצלותי הכנה מראש J אז ככה תלוי אם הגבר לפני/אחרי משבר אמצע החיים או חווה אותו. הגבר שלפני/אחרי המשבר: יעדיף את אשתו..האהובה, המנוסה, המכירה, המסורה וה"מבוגרת" וחץ מזה כמובן... 1.בירה 2.סקס פעם בשבוע. 3.אוכל בייתי 4. לטפל בגינה בשבת. גבר בזמן משבר: יעדיף בנות כמחצית מגילו רק כדי להוכיח לעצמו שהוא לא זקן ועדיין יש בו את זה. וחוץ מזה.. 1.מגלה את הסרת שיער בלייזר. 2. מבלה שעות נוספות במח' מוצרי טיפוח שונות. 3.לצאת..בילויים...עדיפות למקומות של צעירים (אנחנו תמיד רואים אותם לא קשורים לחיים בפאב הומה את גילאי ה20) 5. ושהוא חוזר הבייתה שיהייה אוכל בייתי...
 

פיני007

New member
לא יודע מה אתן חושבות, רק ברור

שגבר לעולם לא מרגיש מבוגר יותר מגילו ובכלל אינו מעוניין להרגיש מבוגר יותר. רק צעיר יותר. במיוחד כשאשתו או החברה שאיתו בת אותו גיל כמעט, הרי הגבר על פי רוב "משומר" טוב יותר. הוא לא עבר לידות ולא את הפסקת המחזורים, יש לו אמנם כמה ק"ג מיותרים על המותן אבל זה לא מונע ממנו לנסות ולהצמיד אליו צעירות בנות 30+. על פי רוב גם יש לו יותר מזומנים מאשר לצעירים וככה הוא מצליח לשרוד בעולם הצעירים יותר ולמצוא לעצמו צעירה לתקופה מוגבלת.
 

seeyou

New member
תוקע את כל הזרג למי שמגיע לו?

היי גבר, תרשה לי לחלוק על חלק מהדברים שלך..."הגבר על פי רוב "משומר" טוב יותר" אישה,עם קצת טיפול (התעמלות+קוסמטיקה) גם בגיל 60 נראת טוב,למרות הלידות או יותר נכון,עם רגל בקבר יכולה עוד לזייף אורגזמה.... בו בזמן שגבר באותו גיל לא יכול לזייף זיקפה...גם אם הוא מצמיד בחורה צעירה.... פרט לסיפוק הפסיכולוגי ....הרבה לא מתחזק אצלו(החשק כן-אך לא היכולת). יש מיתוס של האנושות שטוען שזקנים בסביבה של צעירים "הופכים" לצעירים זה רק מיתוס!
 
אמרו לך פעם שאתה מצחיק? :)

משומר? צעיר? מזומנים? חחחח אתה יכול להיות בדרן בטירוף (; לא לכל זקן יש מזומנים... לא כל זקן בריא מבחינה בריאותית (אם לא ידעת תוחלת החיים של האישה ארוך יותר.. מעניין למה?) לא כל זקן משומר- סליחה אבל מה זה בשבילך משומר? לא כל זקן מסוגל להמשיך להזדיין בשקט... (; עוד דוגמאות..?
 
למעלה