מה בסירים שלי?

חנהפ

Active member
מה בסירים שלי?

מבשלת כבר לחג
היום היה יום בשרים, ומה היה:
חזה עוף ממולא ואפוי בחלב קוקוס
חזה עוף בירקות סטייל לאה ס.
חזה עוף סתם לשניצל כי הקופסא במקפיא התחילה להתרוקן
קציצות בשר קטנטנות שחלק בישלתי ברוטב בצל מתקתק
פלפלונים ממולאים ואפויים ברכז רימונים ודבש
טורטיות ממולאות בתבשיל בשק ומטוגנות כשניצל
 

michalgad1

New member
הכל נשמע מעולה. אשמח למתכונים לפלפלונים הממולאים ושל הטורטיו

ת, תודה.
 

חנהפ

Active member
בבקשה

[URL]http://lechol-leshanot-lehanot.blogspot.co.il/2014/01/blog-post_9514.html[/URL]
הפעם הורדתי את אגוזי הפקאן, יען כי לא אוכלים אצלנו אגוזים בר"ה...
רכיבים:

2 מגשים פלפלונים קטנים צבעוניים
מילוי:
1 בצל קצוץ ומטוגן 250 גר' בשר הודו אדום טחון
1 כוס אורז מבושל
2 כפות פטרוזיליה קצוצה
2 כפות חמוציות קצוצות
2 כפות פרחי היביסקוס ששרו ברכז רימונים מחומם, יחד עם הרכז
1/2 כפית הל טחון
2 כפות שום כתוש
מלח
פלפל שחור

רוטב:
2 כפות שום כתוש
מעט שמן
1/2 כוס רכז רימונים
9 כפות דבש
8 כפות סויה
מלח
פלפל










אופן הכנה:

מילוי:

לערבב את כל הרכיבים להניח לשעה לספיגת טעמים.

לרוקן את הפלפלונים מהגרעינים ולמלא.

להניח בתבנית חסינת אש.

רוטב:

להרתיח, לתקן טעמים אם צריך, לקרר מעט ולצקת על הפלפלונים.

לאפות שעה מכוסה ועוד כ-20 דקות ללא כיסוי

המתכון של הטורטיות עדיין לא כתוב, בעקרון זה היה תבשיל מחזה עוף, מעט ירקות ותבלינים. הטורטיות טוגנו לאחר המילוי כמו שניצל
 

חנהפ

Active member


האמת שיש לי במשפחה המורחבת אחד צ'יק שאם אין שניצל ואורז לבן הוא יצום
 
למעלה