מה ביקשתי ?????

מה ביקשתי ?????

כולה סוכה קטנה 2 על 2 לא משהו רציני אפילו לא סוכה .....סוכונת כבר הייתי בכמה מקומות כולם אותו מחיר מינימום 750 ש"ח גנבים כולה ביקשתי סוכה אחת לא את כל הדוכן לך תבנה סוכה
 

סנדי32

New member
אתה לא יודע הם טוענים שזה לכל החיים

כווווווווווווולה סוכה לך לשכנה חחחחחחחחחחחחחחחח יש לה סוכה יפה דווקא
 
לשכנה ?......

על זה לא חשבתי אבל ...... אחלה רעיון " לך אל השכנה עצל ראה אותה ו..........."
 

טאקילה~*

New member
עוף עוף..../images/Emo20.gif

פעם אחת סוכה ולתמיד. סוכת נחלים מלווה אתי כבר 6 שנים. גם אז היא עלתה בערך בסכום הזה.. מסתבר שזה שווה לשמח את הילדים. אחלה ליגו של סוכה.
 
../images/Emo3.gifיש לי כזאת סוכה..........

היא זרוקה במחסן.......כי חוץ מחתולים......איש אינו יושב בה.......אנחנו כל סוכות ב א י ל ת
 
למעלה