מה אתם משחקים?

ycyclop

New member
מה אתם משחקים?

מהם המשחקים שאתם משחקים כיום או שחקתם בעבר (ואני מקווה שזה לא העבר הרחוק מידי). ואיזה סגנון אתם מעדיפים?
 

Bishnet

New member
אהההה....

כשהייתי קטן הייתי מרבה לשחק "מונפול" ו"טליסמן"...
 

אילקו

New member
אני מת על המשחק טליסמן!!

זה משחק כ"כ מגניב!! יש אפשרות היום להשיג אותו בכלל?
 

Imperia

New member
מישהו מכיר את "חבילה הגיעה"?

של אפרים קישון? משחק לוח שבו מנסים להתגבר על תלאות הבירוקרטיה ולהוציא מהמכס חבילה שקיבלת מחו"ל... בדרך צריך כל מיני תעודות, כמו תעודת הנישואין של הסבתא...
 

ycyclop

New member
איזה שאלה

אחד ממשחקי הילדות המופלאים שמזמן לא שיחקתי. לקחת את ההומור של אפרים קישון ולארוז במשחק.
לפני כשנה יצאה מהדורה מחודשת של המשחק וניתן לקנות אותו בכל חנויות המשחקים. מה שיותר עצוב במשחק שזה עדין אקטואלי
 

henk

New member
שלום

שלום, אני האנק, ואני אוהב משחקי לוח של חשיבה/פעולה....דברים כאלה רק שתדעו שלפני 4 שנים הייתה אליפות ארצית בשש-בש(לגילאי6-18) ויצאתי מקום 7(היו כ 200 משתתפים)
 

ycyclop

New member
ברוך הבא

כל הכבוד על המקום המכובד בטורניר. הפורום מיועד גם למשחקים כגון שש-בש אך גם למשחקי לוח אחרים מכל הסוגים. נשמח לשמוע אילו משחקים אתה משחק, העדפות והאם יש לך המלצות.
 

ג ג ג

New member
שלום לכולם ../images/Emo6.gif

ערב טוב. פעם ראשונה כאן ואשמח לספר על משחקים שאנו בבית משחקים. בני לומד בבית ספר יסודי ובמסגרת הלימודים הם מקבלים פעם בשבוע העשרה של משחקי חשיבה. הם פשוט לומדים אסטרטגיות חשיבה ונהנים. גם בבית קנינו את המשחקים ואנו נהנים מהם מאוד (כולל הסבתא) אז אלו הם: בלוקוס - האהוב מכל אוקטי - גם אהוב וכמובן - שעת שיא המפורסם. יש גם את: חציית נהר.
 

ycyclop

New member
משחקים מצוינים

שלום רב וברוך הבא, קודם כל אני שמח שיש בית ספר שמוסיף משחקים כחוג העשרה. בלוקוס ואוקטי (אם אני לא טועה בארץ ניתן להשיג רק את Octi for kids) שני משחקים מצוינים אשר בהחלט מעודדים מחשבה, אבל כמו רוב המשחקים האבסטרקטים אין הרבה תקשורת בין השחקנים (שח, דמקה וכו' סובלים מאותה "בעיה"). לילדים בתיכון הייתי ממליץ על משחקים עם יותר תקשורת ואז ניתן לעבוד עם הילדים על שני רבדים: מחשבה ויכולת הבעה. בנסוף לכך לילדים בוגרים יותר התקשורת בינהם יכולה להיות הדבר שיגרום להם לשחק.
 
למעלה