מה אתם חושבים?

dim18

New member
בבקשה

מקווה שתצליחי לפתור מהר את הבעייה אצל הגורים.
 

אישעם

New member
בר, את חייבת להגן עליהם

אנחנו מנסים לגרש ובמקרה של חוסר ברירה יש להשמידם. תתארי לעצמך שיש לך כינים בשיער, לא תשמידי אותם ? ממליץ לך גם על תילוע. הווטרינר נתן לי גלולה לבע"ח במשקל 20 קילו. תשאלי את הווטרינר ותחלקי את הגלולה בהתאם למשקל הגורים (אם הוא יתן לך את אותו הסוג של הגלולה). אחרי שבועיים יש לתת שוב וזהו. זה חשוב כי יש קשר ישיר בין תולעים לפרעושים. כמו כן, בגלל שיש בעיה לרסס חתולים כי הם ילחמו בך. אולי כדאי לחשוב על טיפטוף צווארי של אמפולות. יש כיום חומרים שאינם מסוכנים לגורים (טפטוף מתאים לחתולים גם בגלל שהם מלקקים את עצמם אם ירוססו). וגם, רצוי לרסס את סביבתם או את מקום מרבצם (את הבגדים הישנים שעליהם הם ישנים). בהצלחה. ואל תשכחי לעקר אותם בעתיד (אני יודע שאת נגד אבל אם זה יכול להיות לטובתם אז תחשבי על זה).
 

בר03

New member
כן אני מעקרת.

והסיבה היא שאני לא יכולה להרשות לעצמי שבעוד 3 חודשים יהיו לי פה 4 הריונות.
 

נדמה לי

New member
קודם כל

היתי מחסל אותם...להשאיר אותם יהיה חור התחשבות בחיה שתחת חסותי. אבל... וזה אבל ענקי.... ביני לבין עצמי היתי יודע שלטפיל כמו כל אחד אחר בטבע מקום תפקיד ואפילו הכרח.ו"הזכות" שלי לבצע האמור נרכשת במעגלים שמחוץ לטבע.אותם מעגלים שבקנה מידה אחר מאפשרים לנפשו של אדם לעשות מעשים נוראים.וחשוב יותר,עלמנת לשרת אותי,צרכי,ונוחותי,הרבה יותר מאשר החתול הטפיל או אמא טבע.
 

One Echoe

New member
כמו שהייתי מטפל בכינים.

הורג אותם עם כל התכשירים הקיימים.
 

dirty boots

New member
משתמש נגדיהם בתכשיר.

נכון, לא נעים להרוג יצור חי, אבל במקרה הזה אין ברירה. פרעושים וכינים, לדוגמה, הם טפילים שאי אפשר להרחיק בדרכים הומניות [כמו לבנדר עם יתושים וכו']. ולכן, יש לגיטימציה להשתמש בתכשירים כאלה.
 
למעלה