מה אתם הייתם עושים?
קיבלתי מוצר (dvd) שהגיע גם שבור, וגם לאחר פתיחתו התברר כמזוייף (ברמה גבוהה, אבל עדיין זיוף) ביקשתי מהמוכר החזר מלא והוא ביקש שאשלח לו את המוצר בחזרה על חשבוני ואז יבדוק אותו.. ורק אז יתן לי החזר. המוצא עלה לי 10 פאונד ועוד 4 פאונד משלוח. הוא טוען שזו המדיניות של איביי, ואם אני רוצה החזר אני חייבת לשלוח בחזרה. אני יודעת שיש בעיה של קונים שמנסים להשיג מוצרים בחינם, אבל אני קונה ישרה (לא קונה המון, אבל יש לי כמעט 70 פידבקים ממוכרים והכל חיובי) אבל יש לי התנגדות לשלוח את המוצר בחזרה מכיוון שהוא מזוייף. אם הוא היה רק שבור, כלומר שניזוק במשלוח, כמובן שהייתי מחזירה ומקבלת חדש. אבל לא רק שהוא שבור, הוא גם מזוייף, כך שמהמוכר הזה אני לא רוצה תחליף, רק את הכסף שלי בחזרה גם ככה אני הולכת להזמין את אותו מוצר מחדש.. אצל מישהו אחר. הצעתי לו 2 הצעות: 1 - כמו שהוא ביקש, אחזיר לו את המוצר על חשבוני, אבל אתן לו פיידבק נייטרלי/שלילי - כי יצא שהפסדתי כאן כסף עבור מוצר מזוייף ואני לא מרוצה מהשירות. 2 - לא אחזיר את המוצר, אבל אשלח לו תמונות שמוכיחות שמדובר בזיוף, ואף אעלה מולו בסקייפ כדי להראות לו את המוצר מכל הצדדים, וגם את איכות הפרקים על המסך, והוא ישלח לי זיכוי מלא, אשאיר פידבק חיובי על כך שקיבלתי החזר וכאן ייפרדו דרכינו. אני לא מתכוונת להשתמש במוצר או לשמור אותו (אזרוק אותו) אני רק רוצה את הכסף בחזרה וזהו, נראה לי חוצפה מצידו לבקש שאשלח על חשבוני מוצר מזוייף ו"אולי" הוא יתן לי החזר מלא. אני יודעת שבקלות אני יכולה לפתוח claim ולקבל את הכסף בלי קשר, אבל הוא כן שומר איתי על תקשורת טובה, אז אני מחכה לתשובה ממנו. האם אני פועלת בסדר? מה אתם הייתם עושים?
קיבלתי מוצר (dvd) שהגיע גם שבור, וגם לאחר פתיחתו התברר כמזוייף (ברמה גבוהה, אבל עדיין זיוף) ביקשתי מהמוכר החזר מלא והוא ביקש שאשלח לו את המוצר בחזרה על חשבוני ואז יבדוק אותו.. ורק אז יתן לי החזר. המוצא עלה לי 10 פאונד ועוד 4 פאונד משלוח. הוא טוען שזו המדיניות של איביי, ואם אני רוצה החזר אני חייבת לשלוח בחזרה. אני יודעת שיש בעיה של קונים שמנסים להשיג מוצרים בחינם, אבל אני קונה ישרה (לא קונה המון, אבל יש לי כמעט 70 פידבקים ממוכרים והכל חיובי) אבל יש לי התנגדות לשלוח את המוצר בחזרה מכיוון שהוא מזוייף. אם הוא היה רק שבור, כלומר שניזוק במשלוח, כמובן שהייתי מחזירה ומקבלת חדש. אבל לא רק שהוא שבור, הוא גם מזוייף, כך שמהמוכר הזה אני לא רוצה תחליף, רק את הכסף שלי בחזרה גם ככה אני הולכת להזמין את אותו מוצר מחדש.. אצל מישהו אחר. הצעתי לו 2 הצעות: 1 - כמו שהוא ביקש, אחזיר לו את המוצר על חשבוני, אבל אתן לו פיידבק נייטרלי/שלילי - כי יצא שהפסדתי כאן כסף עבור מוצר מזוייף ואני לא מרוצה מהשירות. 2 - לא אחזיר את המוצר, אבל אשלח לו תמונות שמוכיחות שמדובר בזיוף, ואף אעלה מולו בסקייפ כדי להראות לו את המוצר מכל הצדדים, וגם את איכות הפרקים על המסך, והוא ישלח לי זיכוי מלא, אשאיר פידבק חיובי על כך שקיבלתי החזר וכאן ייפרדו דרכינו. אני לא מתכוונת להשתמש במוצר או לשמור אותו (אזרוק אותו) אני רק רוצה את הכסף בחזרה וזהו, נראה לי חוצפה מצידו לבקש שאשלח על חשבוני מוצר מזוייף ו"אולי" הוא יתן לי החזר מלא. אני יודעת שבקלות אני יכולה לפתוח claim ולקבל את הכסף בלי קשר, אבל הוא כן שומר איתי על תקשורת טובה, אז אני מחכה לתשובה ממנו. האם אני פועלת בסדר? מה אתם הייתם עושים?