מה אתם הייתם עושים?

WinWin8

New member
מה אתם הייתם עושים?

מה אתם הייתם עושים אילו לא הייתם מחליפים תחתונים 3 ימים ומקבלים גרבצת ? החובשת לא מוכנה לבדוק מקרוב את הבעיות. וזלין לא יעזור. אפטר שייב ישרוף בטירוף. תעזרו לסנשיין...
 

יערית

New member
חניקה../images/Emo156.gif

תקנה כד של חנקן ותעשה טיפול עדין סביב האיזור המגורה, להזהר מכוויות.<המצאתי בזה הרגע בשיא העייפות שלי> <מעריצה את השיחות ברומו של עולם שלך סנשיין>
 

Rtitan

New member
יש לי ברז חנקן נוזלי במעבדה...

תשאלי את הזבוב שהכנסנו לדיואר מלא לפני שבוע... נשבר לו ה... כנפיים.
 

Rtitan

New member
לרתק את החובשת! ../images/Emo46.gif

לך תתקלח
זה יעזור.
 

א פרח

New member
תבקש מהחובשת אבקת פונגציד

או שתקנה טאלק בשק"ם ולהבא תקפיד להחליף תחתונים יום, יום גם אם אין תנאים להתקלח, לא יזיק גם ריענון של האיזור עם מגבונים לחים, יחסוך לך שפשפות.
 

WinWin8

New member
ידעתי שהפורום הזה ישנה את חיי

תודה לכל המשיבים. אכן ביקשתי מהחובשת את האבקת פונציגן הזו שחוללה פלאים באזורים נגועי הבצורת.החובשת בכלל הייתה המומה מהידיעות שלי בנושא. אני בכלל לא בטוח שהיא סיימה ק. חובשים המלעונה. היא גם סרבה לטפל בעצמה באזור מוכה האסון בטענה שזה עלול להגביר את הכמות של החומר בעוד שצהל מצווה בקיצוצים . ואני דוורה כן החלפתי תחתונים.. עם המ״פ אמנם אבל זה גם משהו לא? גמר חתימה טובה לכולם!
 
למעלה