מה אתם הייתם מסמנים?

niml1

New member
מה אתם הייתם מסמנים?

לאחר מחשבות ארוכות וקשות מה אני מעדיף צימצמתי את המנילה שלי לשלוש העדפות, רק אני לא בטוח מה הכי טוב. שלוש ההעדפות כוללות תחומים שונים לגמרי, לכן עוד יותר קשה. העדפותי הן: 1. מודיעין שדה (636 בעיקר כי לא מעניין אותי גבול הצפון או מכ"מים). 2. גבעתי. 3. שיריון. מה אתם הייתם מסמנים? אני ממש הייתי רוצה לראות מה אומרים פחות או יותר.
 

Tear Drop

New member
טוב תראה ....

קודם כל אני לא סגור על זה ב-100 אחוז אבל בגלל ש-2 היחידות הראשונות שסימנת הן בעלות ביקוש גבוה יחסית ושריון ההפך המוחלט ועצם העובדה ששריון זה חיל וצריך שם הרבה יותר אנשים אז מספיק שאתה מראה קצת רצון להגיע לשם, ישלחו אותך לשם אפילו אם זאת ההעדפה השלישית שלך, ככה שאם אתה לא סגור על זה שאתה רוצה שריון תשנה את זה לנח"ל או משהו. בעיקר שלושת ההעדפות שלך זה כל מה שהשאלון העדפות מציע. כי יש את כל גדודי החי"ר שזה גבעתי גולני הנדסה נח"ל צנחנים וחי"ר יעודי שבתכל'ס הכל זה אותו הדבר, יש את מודיעין שדה שזה שילוב די מעניין של חי"ר עם עיסוק במודיעין ותצפיות שנשמע מעניין ויש את שריון תןתחנים ונ"מ שזה לא אותו הדבר אבל יחידות בלי הרבה ביקוש ששומעים עליהם דברים לא הכי טובים וגם לא הכי נכונים... בקיצור אתה לא יודע מה אתה רוצה מעצמך ובטח שחברי הפורום גם לא יודעים ... מה שאני מציע לך זה לשבת ולחשוב עם עצמך אם חי"ר זה מה שאתה רוצה, אם כן אז תבחר את החטיבה שלך ולך על זה. אם מודיעין זה התחום שמושך אותך והיית רוצה לשלב עם זה גם שטח, לא למודיעין שדה, אבל תזכור שאף אחד לא מבטיח לך שלא תהיה בגבול הצפון או על מכ"מ (אני לא מכיר את מוד"ש כל כך ולא יודע איך מחלקים את החיילים לתפקידים אז קח מה שאמרתי בערבון מוגבל...) אם מה שמעניין אותך זה לשלב חי"ר עם התמקצעות על איזה כלי מסיבי או טיל מסויים אז תבחר נ"מ שריון או תותחנים. אבל אם תשלח את השאלון העדפות כמו שהוא עכשיו הצבא בדיוק כמוך לא ידע איפה לשים אותך ובסוף תיפול במקום שהכי לא תרצה להגיע אליו וזה יכול להרוס לך את השירות. אז שוב פעם, שב עם עצמך עוד קצת, תחליט מה שתחליט, אולי תחפש באינרנט מידע על דברים שמעניינים אותך וזה יעזור לך קצת להחליט, יתן לך כיוון, ואז תמלא מחדש את השאלון העדפות. אני רק רוצה להזכיר שזאת דעתי בלבד ושאני לא הייתי ממלא ככה את השאלון העדפות אבל בסופו של דבר זה הכל תלוי בך. בכל מקרה שיהיה הרבה בהצלחה ואם יש שאלות אתה מוזמן לשאול כאן!
 

Tear Drop

New member
לא מודיעין שדה= לך למודיעין שדה

תראה את השעה לא אשמתי ...
 
Tear drop צודק בחלק מהדברים.

בחרת שלוש תחומים שונים והצבא לא יידע כ"כ איפה לשבץ אותך. אני גם חושב שככה תקבל שיריון ולא את שני הדברים האחרים...
 

סטארר

New member
קצת מהידע האישי שלי

התגייסתי לפני חודש וחצי בערך ויש לי כמה הבהרות: לא יודע כמה יפגע בך זה שבחרת שריון אבל רק שתדע שלא משנה מה אתה בוחר בשאלון העדפות יש למוד"ש יתרון על פני שאר החילות. בעקרון תהליך המיון הוא כזה שבמידה ואתה מאותר השם שלך מועבר מראש לבקו"ם ואז אתה מיועד למוד"ש. ככה זה בגדול על רוב המתגייסים. יש יוצאים מן הכלל שמגיעים יותר מאוחר כי הם ביקשו לעבור או סירבו להתפנות וגם הם עדיין אנשים שצריכים להיות מאותרים למוד"ש (את האיתור מבצע חמ"ן לפי מה שאני הבנתי). בנוגע לרצון שלך להגיע ל-636 אז רק שתדע שזאת רק הגזרה בה היחידה פועלת. חוץ מהיחידה הזאת קיימות עוד כמה יחידות שעושות פעילויות מעניינות ביותר, בכל הגזרות. גם החלוקה ליחידות מתבצעת מראש עוד לפני שמתגייסים. את השיבוץ אפשר לשנות אם הסיבות מספיק טובות או שמתחוללים שינויים. אני בעצמי ראיתי אפילו שבוע שעבר כאלה שעברו בין היחידות. הכל תלוי בכ"א. בכל מקרה אני הייתי ממליץ לך לעשות הכל כדי להגיע למוד"ש. חיל מעניין וקריעת תחת רצינית (זה כבר תלוי במפקדים).
 

סטארר

New member
כן לצערי אני בבית

אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל הייתי נותן הכל בשביל להיות בשטח עם כולם..:/
 

Star Adder

New member
הממממ...

אני סימנתי אצל קצין מיון 1.גבעתי 2.חירמ"כ 3.מוד"ש שלחו אותי לגבעתי, אבל עקב בעיות ברגליים זרקו אותי להיות גובניק.
 
למעלה