מה אתם אומרים

S l a s h 2

New member
חחח זה כל כך לא אותו דבר, אולי

דארק פול און ופול און זה כבר דיי דומה.. אבל גם שונה.. בדארק הכל אפל, אין בדרך כלל מלודיות או משהו, סתם זריקה של צלילים באמת בלי הרבה מחשבה.. וזהו... פול און זה אחרת
 

S l a s h 2

New member
אחרת.. :

בפול און בדרך כלל הBPM נמוך יותר (145) לעומת דארק שהוא 146 + .. הבאס ליינים הרבה פחות כבדים, לא תמיד רציפים כמו בדארק, יש יותר מנגינות והרמוניות בטראק בדרך כלל, ויש גם לטראקים בפול און מבנה מסוים (פחות או יותר).. התחלה אמצע שיא אמצע שיא שוב וסוף, או שיש פשוט סוף בלי השיא השני.. בדארק אין עליות ממש, ועוד לא נתקלתי בהרמוניות מי יודע מה.. וזה תאכלס מה שעושה את המוזיקה שונה
 

Mad Sorcerer

New member
אז בקיצור

דארק זה פול און מהיר יותר חסר הרמוניה ואיזושהי התפתחות במהלך הטראק, באס ליינים "כבדים" כמו שאתה מגדיר אותם זה בסהכ תו אחד שרץ בדיוק כמו בכל טראק של סקאזי, בכללי זאת התפתחות רעה מפול און מסורתי לבגנמון יעני אנדרגראונד שהלייבלים מנסים למכור כפסיכודליה מודרנית ו"מוזיקת יערות מטורפת" למרות שכולנו יודעים שזה כולה משחקי צלילים עלובים
 

S l a s h 2

New member
תאכלס, יש בזה משהו

חחחח.. אבל כל הדברים האלה שכביכול אמרתי משנים אתה מוזיקה מקצה לקצה, ובאס ליינים כבדים יותר לא הכוונה לרק אותו תו, אלה בדרך כלל הם אוקטבה פחות מהמקובל בפול און.. אני לא מבין איף פעם היתי אוהב את זה =\
 

tosh43

New member
זה כל הקטע שזה באמת פסיכודאלי :)

יעני אחי שאתה במסיבה, מטופטף ושמח אתה לא מתחיל לנתח את הטראק ולחשוב איזה קיקים יש לו ואיך "המשחקי צלילים"... מסכים איתך לגמרי שתאכלס זה רק קיק ו"משחקי צלילים" אבל זה עושה את העבודה, אם זה טוב כמובן... השאלה במוזיקה היא לא כמה זמן לקח לעשות את הטראק או אם האמן למד מוזיקה זה פשוט אם היא עושה לך את זה או לא, וכל אחד הוא שונה אז בגלל זה זה וויכוח דבילי :) וסתם לקטע מה אתה חושב על הטראק tamlin- fjaqek אתה לא חושב שזה טראק עם באס, "משחקי צלילים" "וצלילים שלא קשורים מהחיים"? בעעע לא מצליח לישון
 

Mad Sorcerer

New member
כשאתה מפוצץ

גם סאונד של שלג בטלויזיה ישמע לך מגניב... הקטע של טאמלין גאוני וזה כי לכאורה כל הצלילים הלא קשורים שבו משתלבים להרמוניה הזויה ביותר ויוצרים סיפורים מטורף.. לא קל להרבה אנשים לאהוב סגנון שכזה אבל מה שמתחבר יהנה מאוד
 

tosh43

New member
באמת? לי דוקא לא כל כך...

מסכים איתך על טאמלין טראק שפשוט לא נמאס... :)
 

tosh43

New member
אם כבר שיפט אז הייתי הולך על

, tickets, slug, rabbom l,artifact, frozen gohst, zion linguist, lost&found, protoculture, phyx לנציגות הישראלית בסגנון דרא"פ יש את אבומיניישן
 
ומה זה משנה

מה אני או לחילופין אחר חושב? עושה לך טוב תהנה,ולא תרפרף, עזוב אותך ממה זה חושבים אחרים אין הם יודעים שום דבר שלך לא נהיר.
 

Stoned Junglist

New member
בקיצור

דארק זה מוזיקה קלה וסתם... פול און זה אותו דבר רק ברמה יותר נמוכה. וקיצור שאתה רגוע ולא על כימיקאלים דארק לא ישמע לך מעניין ויפה כל כך.
 

tosh43

New member
טחחח איזה שטויות

 

Stoned Junglist

New member
אפשרי שזה שטויות

אבל בינינו, שאתה נקי ובלי טיפות אתה לא מסתדר. ועדיין לא ראיתי שפוי אחד שלא השתמש בכימיקאלים שנהנה מקיקים עצבניים בבית...
 

tosh43

New member
אז הנה, נעים מאוד :)

גם אני וגם חברים שלי שומעים גם דארק בבית... אז לפי מה שאתה אומר אתה שומע בבית רק אלקטרו ופרוגרסיב?
 

Stoned Junglist

New member
כעיקרון

אני עם צייל אוט דאוןטאמפו , דאב , ואיך שלא תקרא לכל הסגנונות האלה.. וגם מטאל ורוק. לפעמים במסיבה דארק נחמד אבל אני פשוט לא מתחבר , לא יכול לרקוד ולקפוץ.. יש כמה קטעים דווקא שהולכים נחמד בבית אבל הכל נשמע לי דומה.
 
למעלה