S l a s h 2
New member
חחח זה כל כך לא אותו דבר, אולי
דארק פול און ופול און זה כבר דיי דומה.. אבל גם שונה.. בדארק הכל אפל, אין בדרך כלל מלודיות או משהו, סתם זריקה של צלילים באמת בלי הרבה מחשבה.. וזהו... פול און זה אחרת
דארק פול און ופול און זה כבר דיי דומה.. אבל גם שונה.. בדארק הכל אפל, אין בדרך כלל מלודיות או משהו, סתם זריקה של צלילים באמת בלי הרבה מחשבה.. וזהו... פול און זה אחרת