מה אתם אומרים

ass monkey

New member
מה אתם אומרים

על shift, twisted system? אני בד"כ לא מת על הסגנון אבל יש משהו בשיפט הזה..
 

arkrub

New member
אם אתה אוהב את..

broken toy,damage,paranormal attack אז shift זה מקביל אליהם,יש כמה טרקים ייחודיים ויש כמה שגורמים לך להרים גבה ולהגיד what da f**k?
 

Chill Out Zone

New member
איך מפארנורמל אטאק הגעת לשיפט!?

שתהיה בריא האחד פולאון רחבות השני דרום אפריקאי/דארק לייט
 

Mad Sorcerer

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הורגים אותי אתם עם כל החלוקות שלכם.. דארק לייט, פול און סופט, דארק סילבר.. הכל אותו דבר חלאס להיות קטנוניים
 

TֱAֱMֱIֱR

New member
הזכויות על ה"דארק לייט" שייכות לי..

אז במטוטה מימך אדון מנהל אל נא תצחק...
 

MULAN30

New member
איציק לא?

והוא גנב ליובל את העט .. מנובל חח שוטריי שדרות יש לכם ד"ש מפורום טראנס תפוז@@#@#$@#@#@#@#@#@#@#@ בום עלייכם ! חע חע חע משה יא משהההה לאן אתה רץץץץץץץץץץ???????
 

arkrub

New member
לא נתווכח הרבה,אז אני אסביר יפה..

ככה...אם אי פעם תהיה אחד שעושה מוזיקה,אז אולי יום אחד תבין שמאחורי שניהם עומדים אותם אלמנטים של בניה,ריפים דומים,אותו באס ליין פשוט באוקטבה שונה,וכמעט אותו b.p.m, אז ידידי,תגדיר אותם איך שבא לך...דארק...פול...זה עדיין אותו הסגנון..וממש אבל ממש לא דארק..
 

Mad Sorcerer

New member
הרבה זמן לא הזכרתי לכם את זה

אבל דארק ופול און זה פאקינג אותו דבר אז חלאס לחפור
 

Mad Sorcerer

New member
המממ

שני הסגנונות כביכול מבוססים נטו על קיק + בסליין זה מה שנותן להם את העוצמה שלהם - בפול און יש פחות ליינים ברקע והם בנויים בעיקר ממלודיות, בדארק יש מאסה גדולה יותר של סאונדים שהם בעיקרון שילוב דבילי וחסר מחשבה של צלילים לא קשורים לחיים, מבחינתי אין שום הבדל בין שני הסגנונות חצי שעה עבודה האלה
 

tosh43

New member
אז אותו דבר אתה יכול להגיד

על פרוגרסיב ומינימל וסואמי ופסיי ברייק לא?
 

tosh43

New member
חחח לא

בין פרוגרסיב למינימאל ובין סואמי לפסייבקייק
 

Mad Sorcerer

New member
פרוגרסיב יכול להתפרס על הרבה סוגים

יש פרוגרסיב מינימליסטי (בעיקר דבים סקנדינביים) ויש שמח יתר עם המון מלודיות שאפילו קיבל שם פרוגאון, סואמי זה בכלל טראנס וודקה פיני חסר כל דרך הגדרה מסויימת - מוזיקה משוגעת פשוט - ברייק פסיי? זה פשוט פסיי בקצב מסויים.. לא מוצא את הקשר לסומוי
 

tosh43

New member
סתם הבאתי לך עוד דוגמאות

כמו שאמרת פול און-דארק, אבל עזוב אחי בקטנה נראה לי שלא הבנת אותי... לגבי זה שאמרת שהם אותו דבר אני חושב שפשוט הדארק התפתח מהפול און אז הם די דומים... שמע בסופו של דבר הכל מתפתח קוראים לזה אבולוציה, אבל לא יודע לא מסכים איתך שזה אותו דבר, בוא נגיד סתם אוסלוט מול אבסלום לדעתי לא דומים בכלל, ובדארק בכלל מנסים כמה שיותר למתוח את הגבולות... זה שאמרת ששניהם חרא נראה לי קצת מוזר, בכל זאת מנהל פורום טראנס וכאלה, אבל היי... בסופו של דבר בכל ז'אנר יש חרא נסה תמיד למצוא את הטוב ולראות אותו זה יותר כיף... בעע כמה חפרתי, מקווה שכל אחד ניהנה איפה שהוא לא היה היום, ושיהיה אחלה שבוע
 

Mad Sorcerer

New member
וואלה אחי

כמו שאומרים כל אחד בטעמו יחיה, בכל מקרה אני לא מוצא את ההתפתחות בסגנון חסר השקעה ומחשבה שכזה או כמו שאתה אומר "למתוח את ה גבולות" וואלה לא נראה לי שהמוזיקה הזאת מציעה חידושים גרנדיאוזים מדי.. קיצור אחלה שבוע
 
למעלה