מה אתם אומרים...

מה אתם אומרים...

(ושוב אני רושם בפלאפון, אז עמכם הסליחה:)). בשבועות האחרונים חברים שלי מתחרים מי הראשון, שישדך לי בחורה (בניגוד מוחלט לכל הבקשות שלי שיעזבו אותי בשקט). היום ידידה טובה שלי שולחת לי הודעה, שהיא רוצה שאני אכיר מישהי שמשרתת איתה (שתיהן לוחמות, שנכנסו לא מזמן לקבע). אני זוכר שראיתי אותה, כשבאתי לטקס של ידידה שלי, נראית ממש טוב יש לציין. האמת, היא לא הנקודה פה, כי הכרתי בזמן האחרון כמה בנות ממש נחמדות, ולא יודע... עדיין יש את המחסום. מאפרת נפרדתי, כי היה לי קשה אחרי שחבר שלי נהרג, ואני לא ממש יודע איך חוזרים מפה. עברו כמעט חודשיים וחצי ממתי שהייתה לי חברה, שלא לדבר על כמעט שנתיים ממתי שהיה לי דייט ראשון. פשוט, לא יודע אם אני מוכן, לא יודע אם זה שווה שאני שוב אתן לעצמי להיות פגיע ככה. איך יודעים??
 

בשלולית

New member
איזה פיצי אתה.....

אני לא יודעת איך אפשר לעזור.... באמת שאין לי כל כך מה להגיד... אני רק יודעת שהייתי שם... ונתתי לעצמי לזרום ולעשות מה שבא לי ומה שמתחשק... ואיכשהו מצאתי את הדרך... אומנם אני עדיין לבד... ואומנם היו מקרים שהתחרטתי על דברים ונפגעתי... אבל לפחות הרצון להיות עם מישהו חדש והרצון להתחיל מחדש את הכל... חזר דיי מהר... אם אתה מרגיש שאתה עדיין לא מוכן לזה ושעברו רק חודשיים וחצי מאז שנפרדתם וזה מרגיש לך מעט מדיי... אז אל... פשוט תחכה... תן לעצמך זמן לחשוב על זה.. אל תמהר.. ותגיד לחברים שלך שיפסיקו... שאתה תמצא את הזמן המתאים לכל דבר.... בהצלחה מותק
 

Cobe Anan

New member
אתה לא צריך להיות פגיע.

תיכנס לקשר רק כשאתה מרגיש בנוח, רק כשאתה תרצה להרגיש ביחד. כשתיחשף למי שתרצה להיחשף, אתה לא תרגיש פגיע, אתה רק תרגיש יותר חזק. אתה כבר תרגיש כשמישהי שתהיה בטוח איתה תגיע, זה בסדר.. פשוט אל תיתן לאף אחד או אחת ללחוץ עליך כרגע, ויהיה טוב.
 
לשניכם

(יש לי שמירה עוד כמה דקות אז זה הולך להיות קצר ולעניין). קודם כל, תמיד יש סיכוי להיפגע, ולתהחשב בעובדה שבזמן האחרון אני גם ככה בתקופה גרועה... דבר שני, אם כמה שאני אוהב לתת אהבה ולהיות חלק ממערכת יחסים, קצת קשה לחזור לחיים הרגילים אחרי מוות של קרוב. מכירים את הקטע שפשוט צריך לומר:"זהו, החיים ממשיכים"? מזה בדיוק יש לי פחד מוות. בקיצור, מה הייתם עושים במקומי?
 
זורמים?

לפי מה שהבנתי אתה רוצה להתחיל לצאת לדייטים ולהכיר מישהי שוב.. אז פשוט תזרום עם הקטע. ידידה רוצה להכיר לך מישהי? אדרבא! צא איתה לדייט, זה יכול להיות נחמד. מקסימום לא - הרוות עוד ידידה :) תכנס לזה בראש פתוח והכל יהיה אחלה :)
 

Zoharrr

New member
בטח שיש סיכוי להיפגע,

אבל זה חלק מהעסק. אהבה/מערכת יחסים זה עיסקת חבילה,זה בא יחד עם הסיכון הזה. לקחת את הסיכון להתאהב זה לקחת הסיכון להיפגע ואתה חייב להבין את זה ולהיות מוכן לזה שזה אולי ייכאב. אהבה זה לא גן של שושנים כמו ברטים,זה כואב לפעמים. אני חושבת שאתה צריך לזרום עכשיו
 
חמוד..

למה אתה חושש מלהפגע ? נפגעת בעבר? לא ברור לי מהשאלה שלך. במידה והבחורה הזו מוצאת חן בעיניך, כפי שרשמת, אז למה לא? תתן לזה צ'אנס אתה אומר שאתה מרגיש לא מוכן למערכת יחסים כרגע, תחשוב עם עצמך מה הסיבה לכך.. בהצלחה
 
תיתן...

רק דברים טובים יכולים לצאת מזה.. מקסימום תכיר מישהיא חמודה.. נכון שזה לא אסון..? חוץ מזה נראה לי שאתה צריך טיפה לשחרר קצת לחץ רגשי.. אין כמו דייט ראשון בשביל זה..
 
למעלה