אסא
תודה רבה על תשובתך אסא
אני יסביר לך אני מאוד מאוד מתחבר לעצמאי .. בא לי למשל שיהיה לי מוצר מסוים ואז אני יוכל למכור אותו דרך האינטרנט למשל אם אני לומד הנדסאי חשמל + מוצרי חשמל בייתים + הבטחה ומיגון + חשמל חכם הכול פה ביחד מתאים אחד לשני אז יהיה לי ממש אתגר מסוים אם אני הימכור את המוצרים שלי עכשיו ברור לי שאי לוקח את כול הברירות שלי אם יילך לא יילך הכול !
ובגלל זה אני לומד עכשיו שיווק מכירות ועוד ועוד ועוד .
הייה יוכל להיות מושלם אם העבודה הייתה קצת פחות פיזית כמו למשל חשמל שזה לא תמיד עבודה פשוטה כמו חציבות וכול מיני אבל להכול אני הימצא פיתרון .
וגם מה שמעניין בעצמאי שככול שאתה מוכר תמוצר שלך טוב יותר אתה מתקדם בצורה טובה יותר ... לאומת שכיר שזה הרבה יותר קשה. לגביי סיעוד זה לא כזה רלוונטי אז נוריד מהרשימה
וגם מה שטוב בעצמאי שאתה מנהל תזמן שלך!! ואתה מרגיש הרבה יותר חופש !
אם הייה עוד מקצוע שהייה יוכל ללכת טוב בתור עצמאי אז אולי הייתי חושב על הכיון
ואם אתה שואל מה באמת הייתי הכי הכי רוצה לעשות בחיים ? עוד יותר מי זה ?
למשל להיות מרצה בעל תחום מבוקש אבל בשביל זה אני צריך ממש לעשות שינוי רציני בעצמי וצריך עבודה עצמית אינטנסבית ! אבל אני לא פוסל אולי זה יהיה בעתיד
יש לציין שלמדתי קואצ'ינג,NLP ועוד.. אז בעתיד הכול פתוח !
תודה רבה על תשובתך אסא
אני יסביר לך אני מאוד מאוד מתחבר לעצמאי .. בא לי למשל שיהיה לי מוצר מסוים ואז אני יוכל למכור אותו דרך האינטרנט למשל אם אני לומד הנדסאי חשמל + מוצרי חשמל בייתים + הבטחה ומיגון + חשמל חכם הכול פה ביחד מתאים אחד לשני אז יהיה לי ממש אתגר מסוים אם אני הימכור את המוצרים שלי עכשיו ברור לי שאי לוקח את כול הברירות שלי אם יילך לא יילך הכול !
ובגלל זה אני לומד עכשיו שיווק מכירות ועוד ועוד ועוד .
הייה יוכל להיות מושלם אם העבודה הייתה קצת פחות פיזית כמו למשל חשמל שזה לא תמיד עבודה פשוטה כמו חציבות וכול מיני אבל להכול אני הימצא פיתרון .
וגם מה שמעניין בעצמאי שככול שאתה מוכר תמוצר שלך טוב יותר אתה מתקדם בצורה טובה יותר ... לאומת שכיר שזה הרבה יותר קשה. לגביי סיעוד זה לא כזה רלוונטי אז נוריד מהרשימה
וגם מה שטוב בעצמאי שאתה מנהל תזמן שלך!! ואתה מרגיש הרבה יותר חופש !
אם הייה עוד מקצוע שהייה יוכל ללכת טוב בתור עצמאי אז אולי הייתי חושב על הכיון
ואם אתה שואל מה באמת הייתי הכי הכי רוצה לעשות בחיים ? עוד יותר מי זה ?
למשל להיות מרצה בעל תחום מבוקש אבל בשביל זה אני צריך ממש לעשות שינוי רציני בעצמי וצריך עבודה עצמית אינטנסבית ! אבל אני לא פוסל אולי זה יהיה בעתיד
יש לציין שלמדתי קואצ'ינג,NLP ועוד.. אז בעתיד הכול פתוח !