מה אתם אומרים?

SHNIK

New member
לדעתי

למקרה שהת'אנדר איכשהו יזכו בלוטרי הלבטים שלהם יהיו בין לעשות טרייד דאון שיביא להם את ת'אביט לבין טרייד שיביא להם את אמארה (אין ספק שזה הימור בהתחשב בכך שהוא חוזר מפציעה, אבל אין ספק שזה יכול להיות מאוד מאוד מעניין...) שניק.
 

carmelo

New member
אין סיבה להביא את אמארה בטרייד

נתחיל מזה שגם הוא לא סנטר טבעי וכבר בעונת הסמול בול הראשונה של פניקס הצהיר שבהמשך הקריירה הוא ירצה לשחק כפאוור. הוא לא יספק לת'אנדר מטריה הגנתית או יכולת להתמודד עם הווארד, ביינום, אודן או אפילו סנטרים פחות מפלצתיים. בהתקפה הוא לא יאהב לשחק כינור שני לדוראנט. ואפילו אם הת'אנדר רוצים אותו, שיחכו ל2010 ויחתימו אותו עם הקאפ ספייס שעדיין יהיה להם, בהנחה שהם לא יבצעו יותר מדי החתמות משמעותיות הקיץ (מה גם שווטסון יסיים אז חוזה). אתה מכולם יודע איזה הימור הוא ת'אביט, להחליף את גריפין המניה הבטוחה בו, גם אם תקבל עוד משהו בתמורה, זה מסוכן מדי לקבוצה שכבר נכוותה עם רוברט סוויפט וסאר סנה.
 

rapgamer4ever

New member
../images/Emo45.gif

חוק דראפט מספר 1: בבחירה הראשונה אתה תמיד בוחר את השחקן הכי טוב. אם זה גריפין, אני משוכנע שצריך לבחור בו ולהתאים אליו את הקבוצה אח"כ. לפי מה שהבנתי הצד החזק שלו הוא הצד ההתקפי, ובהתחשב בכך ששתי העמדות החזקות של אוקלהומה הן 3 ו-4- צריך להעביר את גרין בתמורה לסנטר הגנתי. הת'אנדרס עשו טעות רצינית שהכשילו את הטרייד על טייסון... גם לקבל אותו פצוע זה לא נורא.
 
למעלה