מה אתם אומרים ע"ז?!

מה אתם אומרים ע"ז?!

בשכונת נוה-צבי בירושלים פורסמו מודעות הקוראות לתושבים לקבל בסבר פנים יפות ילדים שיבואו לביתם לאסוף עבור מדורת ל"ג בעומר, שתיערך בהשתתפות רבני השכונה, התושבים התבקשו לתרום שמן, צמר גפן, או כסף, נאמר גם כי הילדים יקבלו ממתקים. מטרה של פעילות זו היא ככל הנראה למנוע מהילדים את ה"שיגעון" של אסיפת צמיגים ועצים במקומות משונים, וכל מה שקשור לזה.
 

רולי NO 1

New member
נוסף לזה גם..

המטרה שלא יעשו כמה וכמה מדורות.אלא מדורה אחת גדולה לכולם..אבל אין ספק רעיון טוב!
 
הנקודה היא...

שזה גם בהשתתפות הרבנים, זה מחשיב את העניין! אתה מכיר את המושג הזה בעוד מקום?
 

רולי NO 1

New member
לא אבל..

אני מכיר בי`ס שמארגנים מדורה בבי`ס..ועושים תוכנית מיוחדת עם הכל.. ולא מרשים לילדים לעשות לבד. שזה גם על אותו רעיון.
 

רולי NO 1

New member
לא בירושלים!

בצפון.אבל זה דבר שנעשה כבר שנים.והילדים יוצאים לאסוף עצים גם בשעות הלימודים..ומחלקים להם במדורה אוכל ושתייה ועוד דברים טובים..ככה שממש אין להם עניין ללכת ולעשות לבד!
 
יפה! רעיון נהדר

זה גם בטיחותי יותר. כשיש רק מדורה אחת, אפשר לשלוט על האש שלא תצא משליטה.
 
אריאלה!

עכשיו שמתי לב לתגובה! לדעתי זה מאוד נותן ערך למדורת ל"ג בעומר, לא סתם התפרקות.
 
למעלה