מה אתם אומרים על

Shame in you

New member
מה אתם אומרים על

האלבום של אליס אין צ'יינס שקרוי על שם הלהקה?
 

RuNoOsH

New member
../images/Emo42.gifלפי דעתי זה האלבום

השני הכי טוב שלהם.. (דירט ראשון
) הניק שלך זה שיר מאותו אלבום, לא?
 

psychoit

New member
זה לא האלבום השני שלהם.

דירט הוא האלבום השני שלהם. facelift הוא הראשון.
 

Shame in you

New member
אפרופו אליס אין צ'יינס

בדיסק הנ"ל יש שיר שנקרא פרוגס, ובסופו יש קטע דיבור כזה של ליין, 7 am... ומשום מה הוא נעלם מהחוברת ליריקס בדיסק ומאתרי ליריקס שונים. יש למישהו את המילים?
 

NatashaInChains

New member
כן

'At 7 am on a Tuesday, usual August ... Next week I'll be 28... I'm still young, it'll be me... Off the wall I scrape... you... I can't wake, I gotta wake... To cause this wake, I gotta wake no more... It causes wake, to drown this hate.... To never really stay, never will..... You take your plate... Put me through hell, live, live... Direct your fate... You say I can do it so well... Your expiration date... (2x) Fate, date, expiration date... (this was the last time) Hate... And don't fuck with me again... My own clean slate... Don't fuck with me again... Makes your eyes dilate... Makes you shake... אגב, זה הקטע הכי אהוב עלי בשיר. לדעתי אם היו לוקחים את אותו קטע מהאנפלאגד ומדביקים אותו על השיר הרגיל אז זה היה ממש טוב!
 
למעלה