כ60 שקל לבקבוק הממ.. אגב... כמה פרטים לגבי הפרנג'ליקו הוא מיוצר בארץ ביפו/עכו (אני תמיד מתבלבל בינהם לא יודע למה) שולחים את כל הייצור שעשו פה לאיטליה לשים משהו אחרון ולבקבק... ובגלל זה רשום על הבקבוק שייצורו באיטליה
כ60 שקל לבקבוק הממ.. אגב... כמה פרטים לגבי הפרנג'ליקו הוא מיוצר בארץ ביפו/עכו (אני תמיד מתבלבל בינהם לא יודע למה) שולחים את כל הייצור שעשו פה לאיטליה לשים משהו אחרון ולבקבק... ובגלל זה רשום על הבקבוק שייצורו באיטליה