מה אתם אומרים על

MEIMIS

New member
איש הוודקה ידידי

הצעה קטנה לי לך כוס אולד פאשן 2 קוביות קרח ופרנג'ליקו או כוס אולד פאשן לשים בשייקר מנה וחצי פרנג'ליקו מנה וחצי H&H אל תדפוק את הפרנג'ליקו כמו וודקה
 

MEIMIS

New member
בחנות... יש גם בסופרים הגדולים..

כ60 שקל לבקבוק הממ.. אגב... כמה פרטים לגבי הפרנג'ליקו הוא מיוצר בארץ ביפו/עכו (אני תמיד מתבלבל בינהם לא יודע למה) שולחים את כל הייצור שעשו פה לאיטליה לשים משהו אחרון ולבקבק... ובגלל זה רשום על הבקבוק שייצורו באיטליה
 

MEIMIS

New member
בחנות... יש גם בסופרים הגדולים..

כ60 שקל לבקבוק הממ.. אגב... כמה פרטים לגבי הפרנג'ליקו הוא מיוצר בארץ ביפו/עכו (אני תמיד מתבלבל בינהם לא יודע למה) שולחים את כל הייצור שעשו פה לאיטליה לשים משהו אחרון ולבקבק... ובגלל זה רשום על הבקבוק שייצורו באיטליה
 

rustynail

New member
קוקטייל אגוזי..מאז שהכנסתי לפאב

שבועיים בערך רץ בצורה מטורפת בשייקר 1 פרנג'ליקו 1 באטרשוט 1 אייריש קרים 2 H&H צ'ירס
 
למעלה