מה אפשר לעשות עם השערות????

אודי100

New member
מה אפשר לעשות עם השערות????

אני כל היום מתגרד. כל הבית מלא שערות והבגדים שלי נראים אחרי מלחמה. לצורך עדכון ניתן לומד שהחתולה התרגלה הרבה יותר מהר ממני, היא יודעת כבר בדיוק איפה לאכול, ומה (כבר לא עולה על השיש, ואם מציעים לה אוכל, היא יודעת להתכוונן למקום שלה תו"כ יללות רמות...) יודעת בדיוק איפה לחרבן ולהשתין. ואפילו נפתרה בעית האסלה.(בהתחלה היא הייתה עולה למחבוא שלה מעל ארונות המטבח כל פעם שהיו מורידים את המים, אח"כ היא החליטה שיותר נחמד לשתות משם מאשר מהכלי שלה, ואחרי שפעם-פעמיים כשהיא הריחה משם אקונומיקה, היא חזרה מהר מאוד למים שלה..) מה עושים עם השערות?? אני מבריש אותה פעמיים ביום... ועדיין הבית נראה כמו מתפרה.
 

cwen

New member
שואב אבק...

פשוט שואבים הרבה אבק. רצוי עם שואב שלא חובט כדי שתוכל לשאוב גם את הרצפה.
 
../images/Emo42.gif שואב אבק אמור לפתור את הבעיה

במקומות רחבים כמו ספות מיטות שטיחים וכו, במקומות נקודתיים אתה יכול להשתמש בסלוטייפ (לא הפלסטי אלא זה שנקרע בקלות) תחתוך ממנו חתיכות, תצמיד למקומות שיש בהם שערות, זה מתאים בעיקר לבגדים, לגבי ההתגרדות סביר להניח שיש פרעושים ולכן כמו שהמליצו לך בשאלה הקודמת שלך זה הזמן לטפל בה וכמה שיותר מהר כמובן בצמוד לתילוע. משמח לשמוע שהיא כבר לא עולה על השיש והתרגלה למקום האכלה קבוע. בכל מקרה נשמע שהתאקלמה יפה, אז לריטואל הקבוע, מחכים לתמונות...
 

אודי100

New member
אזמסתבר שאין יותר מידי מה לעשות.../images/Emo10.gif

תמונות יגיעו...
כבר ניסיתי, אבל משום מה זה לא עובד...
 

Noaal

New member
מתרגלים!!! ../images/Emo151.gif

אם זה ממש אבל ממש מפריע, אתה יכול לשאוב את השערות מהדירה ומהבגדים. תשתמש בפיה עם מברשת שערות ותרטיב אותה טיפה. אם אין לך שואב אבק, תקנה מברשת (מטאטא) קטנה, תרטיב אותה במעט ותטאטא! בשום פנים ואופן אל תנסה לשאוב את השערות ישר מהחתול!!!
 

cwen

New member
אפשר לספר אותה

זה יקטין קצת את כמות השערות. אבל לדעתי עוד לא מספיק חם בשביל זה. חוץ מזה, אם אני לא טועה, אתה זה שטוען שהוא סטודנט חסר אמצעים? זה קצת יקר תספורת (אלא אם אני טועה בזהותך, ואז אני מתנצלת מעומק ליבי).
 
עוד כמה דברים מקלים

אצלי, כל בגד שקיבל מנה גדולה מדי של שיער, נזרק לכביסה ולמייבש והמייבש בדרך כלל פותר את הבעיה. דבר נוסף, עוזר לסרק אותם כי זה בינתיים מוציא שיער. יש גם מברשת מיוחדת מפלסטיק אדום רך שאמורה לעזור בדיוק לבעיה הזאת. חוץ מזה, זה לא קל, אבל אפשר לסגור את דלת חדר השינה בלילה כדי שהחתול לא יכנס למיטה וימלא את המצאים בשיער ובמשך היום לשים כיסוי מיטה. כמובן שצריך להקריב את טעם החיים עבור זה- התכרבלות עם החתול תוך כדי שינה. דבר אחרון, לנו יש ספות בצבע בהיר כדי שהשיער של החתולים לא יהיה בולט עליהם (תלוי בצבע החתול, כמובן). ישנם בדים בעייתיים יותר ובעייתיים פחות מבחינת ריפוד. פעם היתה לי ספה עם ריפוד קטיפתי והשיער היה נדבק ובולט מאוד. היום יש לי ספה מקנבס וזה פחות נורא. בהצלחה!
 

טליה ג

New member
מתאימים את הבית לשגעונות החתול../images/Emo6.gif

אין מה לעשות נגד שערות: כמה ששואבים ומנקים ומנסים להסיר אותן מהבגדים והשטיחים באמצעות מברשת מיוחדת, הן נשארות. גם כביסה לא עוזרת. כשאני נוסעת לחו"ל אני תמיד לוקחת בגדים נקיים שיצאו ממכונת הכביסה, ולמרות זאת כשאני נמצאת באירופה הרחוקה, אני מגלה לפתע שערה אפורה-זהובה על החולצה שלי... אז מה עושים? -לא משאירים בגדים מחוץ לארון, בטח שלא במקום שהחתול עלול להתיישב עליהם. -כשחוזרים מהעבודה, מבילוי וכו' ולבושים בבגדים יפים, מיד מחליפים לבגדי בית, כדי שאם החתול יחליט להתיישב עלינו, הבגדים החדשים לא יצטרכו לסבול. -בוחרים בריפוד ובשטיחים בצבעים בהירים-בינוניים, שעליהם השערות לא יבלטו יותר מדי. הפולנים שבינינו נוהגים לכסות את הספה והכורסאות בסלון בסדינים ישנים, ומסירים אותם רק כשבאים אורחים. -סוגרים את דלתות החדרים שבהם נמצאים חפצים יקרי ערך, כולל רהיטים, בגדים, ספרים וכו'
 

ליאתכ

New member
מותק זהו מחיר שעליך לשלם..סתם

יש מלא פתרונות לזה אני בטוחה שחברי הפורום יציעו משהו
 
שינוי תזונתי?

אולי יש אופציה לשנות משהו בתזונה של חתולה בוגרת, נקיה מפרעושים ובריאה ע"מ שתשיר פחות שיער? משהו שניתן להוסיף? מישהו יודע?
 

לימור י

New member
לא ממש, אצלי שניהם מקבלים מזון

פרימיום והם נטולי פרעושים תולעים או כל טפיל אחר. ועדיין בעונה זו בעיקר הם משירים פרווה בכמיות מסחריות. כבר התחלתי לחשוב איך אפשר לנצל את זה, אולי למכור כריות ממולאות פרוות חתול
. אין ממש מה לעשות נגד זה, להקפיד ולסרק עד כמה שאפשר, זה מונע מהפרווה להתפזר בכל הבית, לשאוב כמה שצריך, וללמוד לחיות עם זה. חתול עם פרווה ארוכה אפשר לספר וזה בהחלט מצמצם את כמויות הפרווה שמוצאים בבית, אני מתכננת לספר את פגי בקרוב כשיתחמם עוד קצת (לא רוצה לקרר את הנסיכה שלי).
 

cwen

New member
אין מה לעשות

החתולים צריכים להחליף פרווה בעונות המעבר, והיא צריכה לנשור איכשהו. עם החתול הקודם בזמן הליטוף היומי הייתי ממש עם היד תופסת שער, מושכת (חלש) ומשליכה לפח. ככה עד שהוא היה יורד ממני הפח לידי היה מתמלא בהמון שער. עם ליאו זה לא עובד כי השער שלו דק ואם אני מנסה את זה הוא פשוט מתעופף בחדר
. אז אני פשוט שואבת הרבה אם אני זוכרת, ועוברת עם גליל הדבק. הנה, שבוע שעבר היו לי אורחים, ניקיתי כמו מטורפת במשך יומיים לפני שהם הגיעו, וכשהם באו קיבלתי מחמאה שבשביל בית עם חתול, הספה הירוקה שלי נראית נקיה משערות לחלוטין... עכשיו היא כבר שוב לבנה.
 
למעלה