מה אני עושה ?????????

מה אני עושה ?????????

יש לי בעיה שאני לא מוצא לה פיתרון על אף כל נסיונותי אני נשוי כ2.5 שנים לאישה טובה ואני מאוד מרוצה ממע' היחסים ביננו מלבד בעיה אחת גדולה שהורסת הכל. קצת אחרי שהתחתנו תדירות יחסי המין שלנו שואפת לפעם בחודש אנחנו זוג צעיר בני 25 אין ביננו שום מתיחות נלואת ואנחנו מדברים על הכל הבעיה בעצם היא שאישתי פשוט לא מתעניינת ולא מרגישה שום דבר כלפי הנושא שנקרא "סקס בזוגיות" או סקס בכלל בעבר בהווה וכנראה גם בעתיד. אני לא לוחץ מידי מעבר לשיחות חוזרות ונישנות שבהן אני מקבל תגובות לא ברורות של הבנה של המצב מן הצד השני אך בפועל כלום לא משתנה(מלבד סקס חד פעמי בכדי להרגיע את הרוחות). מה עליי לעשות ???? והפחד העיקרי שהצורך בסקס גובר וגובר ואני לא מעוניין להגיע למצב של בגידה
 

הולמס 30

New member
אולי היא רומזת לך?

שהיא לא ממש בענייני זיונים ושאתה מוזמן ללכת להשלים חוסרים בחוץ (בדיסקרטיות ובלי להלבין את פניה) חשבת על זה?
 

emh

Member
אל תבגוד...

תיפרד ממנה, דיבורים לא עזרו ובמצב הזה אתה רק תהיה מתוסכל יותר ויותר.
 
למה לזרוק את הכל לפח כל כך בקלות?

הוא בפירוש רשם שהוא נשוי לאישה טובה והוא מרוצה מממערכת היחסים באופן כללי. הם בסך הכל נשואים שנתיים וחצי וכל החיים לפניהם. לא חבל? לפעמים שיחות, או אפילו טיפול קצר וממוקד יכול לפתור את הבעיה. לכל מטבע יש שני צדדים. כל עוד הוא לא יודע מה הבעיה שלה ומה מפריע לה, אל לנו לשפוט.
 
פיתוח ההשערה של הולמס

אולי היא רומזת שיש לה מאהב... היות ואתם נורא נורא פתוחים (לפי מה שאתה מספר) שלח אותה הנה, אנחנו כבר נדאג לה ולך.<בכוונה לא רשמתי לכם>
 

daniella1980

New member
לדעתי כדאי ורצוי ללכת

לטיפול מיני\טיפול זוגי ביחד או לחוד (אתה לבדך לדוגמא כי ניכר שאתה מתוסכל והיא אדישה או שלא..), ולו כדי ליצור שיחה ביניכם בעזרת איש מקצוע שיסייע לכל צד להבין את חברו, ולחשוב ביחד על פתרונות, במיוחד אם רוצים לשמר את היחסים ולבוא אל העמק השווה. איך הגעת להבין שאישתך לא מעוניינת בכל מה שקשור ב"סקס בזוגיות" - האם דיברתם על זה לעומק? האם היא לא מעוניינת בסקס בכלל, האם אין לה חשק מיני, האם היא לא נמשכת אליך, האם היא נמשכת לאחרים, איך היה הסקס לפני החתונה, האם אתם פתוחים זה עם זה עד הסוף והיא מבינה באמת את התסכול שלך, ויש לי עוד טריליון שאלות דומות. כל מצב כזה הוא מורכב מאוד ולכל זוג הסיפור שלו, ההסטוריה שלו, העולם שלו. הפתרון לא יגיע מאליו, צריך לפעול, צריך לרצות לפתור את הבעיה ולא להזניח אותה.
 
../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif

כל הבעיות מתחילות בגלל בעיות תקשורת. מאוד חשוב לדבר על הדברים ולבדוק אותם, כי רק כך תגיעו לפתרון. השערות שנזרקות לאוויר מיותרות. ייעוץ זוגי, ייעוץ מיני או כל טיפול אחר יכול לסייע לכם רבות. בהצלחה.
 

november76

New member
../images/Emo45.gif

לא לפרק את החבילה מהר מידי ולא לרעות בשדות זרים, זה לא הפתרון אלא בריחה מהמציאות ואי רצון להתמודד מול הבעיה.
בהצלחה.
 
למעלה