מה אם..

מירטל

New member
קת'ולהו!

לא, רגע, וותר, אני רוצה להיות אחת מרוחות הרפאים ששומרות על מגדל הכישוף הנעלה שבפלאנתס!
 
אה, קת'ולהו הוא לא כזה קטלני

כמו שכולם חושבים, אני מכיר מישהו שפעם עשה סימולציית קרב בין קת'ולהו לבין אלריק (כשהוא חמוש כמובן ב"אבי-סער") - ודווקא אלריק הוא זה שניצח.
 

מירטל

New member
גם אני מכירה אותו:

במילים אחרות, כאשר קת'ולהו ואלריק נפגשים, קת'להו הוא זה שצריך לגלגל בדיקת שפיות.
 
הממ... אולי, אתה גר בחיפה ?

אם כי אני מניח שזה לא חורג מחוקי הסטטיסטיקה שהיו כמה אנשים שחשבו על הרעיון.
(ככה נראה קת'ולוהו אחרי שהוא פגש את אלריק)
 

ogmios

New member
הנסיך הטרמר של תל-אביב

כמובן. או כבאי. <כן, ציניות דקה.> <טוב, לא ממש דקה>
 

Nihau

New member
אלמנטל אש!

המזמר "אלף כבאים לא יצליחו לכבות אותי"...
 

L e s t a t

New member
אני חשבתי שתל-אביב היא שטח אש

מבחינת ערפדים ונמצאת יותר בידיים של השׂבּת מאשר של הקמרילה או האנארכים. חוץ מזה, למה שתרצה להיות נסיך ועוד אחד בשטח שרובו בהשפעה של האסאמייתים? זה כמו לצייר על עצמך יותר מדי סימני מטרה וללכת לתוך מטווח...
 

L e s t a t

New member
במקרה הזה

אני יכול להיות הצ'יילד שלך? <מדמייןאיש נלהב עם שלט - "הנסיך, תעשה לי צ'יילד!">
 
למעלה