בה"ד 12? לא עדיף בסיס פחות מלוכלך
ועם בנות יותר יפות- כמו בה"ד 11 או חיל האוויר? או ברמה יתר גבוהה, כמו מודיעין? חוצמזה, לא הייתי רוצה להיות רוח בבה"ד 1, כי כשטאיטו ימות הוא יהפוך לרוח רנ"ג ויכריח את כל שאר הרוחות לטאטא את הפלזמה מהרחבה שלו. זה עושה לי חשק לכתוב ספר: "הייתי רוח צה"לית"...