מהפירסומת של JUMP

yuli127

New member
מהפירסומת של JUMP

ho....you realy got me now.... יפה כזה משנות השבעים מזהים??
 

yuli127

New member
הייתי דיי קרובה...

ו-תודה אגב....יש למישהו המלצות לשירים בסגנון משנות השבעים/שישים כאלה? מן רוק כזה בסגנון של מה שהרגע מצאו בשבילי... תודה רבההה
 

abarth

New member
pink floyd- baby lemonade

pink floyd- bike pink floyd- astronomy domine pink floyd- see emily play מצטער, חולה פינק פלויד
 

@יעל@

New member
pink floyd - echoes

pink floyd - shine on you crazy diamond (שיר יפה...) ויש עוד: led zeplin - stairway to heaven the animals - the house of the raising sun
 

@יעל@

New member
שיהיה...

יש לי מלא שגיאות באנגית... ולגבי הטעם: אכן אלו שירים יפים... אבל אני גם חוץ מזה אוהבת את הבלדות הקיצ'יות האלה.... זה כבר לא טעם מובחר...
 
למעלה