מהפירסומת של JUMP ho....you realy got me now.... יפה כזה משנות השבעים מזהים??
Y yuli127 New member 24/4/04 #1 מהפירסומת של JUMP ho....you realy got me now.... יפה כזה משנות השבעים מזהים??
Y yuli127 New member 24/4/04 #3 הייתי דיי קרובה... ו-תודה אגב....יש למישהו המלצות לשירים בסגנון משנות השבעים/שישים כאלה? מן רוק כזה בסגנון של מה שהרגע מצאו בשבילי... תודה רבההה
הייתי דיי קרובה... ו-תודה אגב....יש למישהו המלצות לשירים בסגנון משנות השבעים/שישים כאלה? מן רוק כזה בסגנון של מה שהרגע מצאו בשבילי... תודה רבההה
A abarth New member 24/4/04 #4 pink floyd- baby lemonade pink floyd- bike pink floyd- astronomy domine pink floyd- see emily play מצטער, חולה פינק פלויד
pink floyd- baby lemonade pink floyd- bike pink floyd- astronomy domine pink floyd- see emily play מצטער, חולה פינק פלויד
@ @יעל@ New member 24/4/04 #5 pink floyd - echoes pink floyd - shine on you crazy diamond (שיר יפה...) ויש עוד: led zeplin - stairway to heaven the animals - the house of the raising sun
pink floyd - echoes pink floyd - shine on you crazy diamond (שיר יפה...) ויש עוד: led zeplin - stairway to heaven the animals - the house of the raising sun
@ @יעל@ New member 25/4/04 #8 שיהיה... יש לי מלא שגיאות באנגית... ולגבי הטעם: אכן אלו שירים יפים... אבל אני גם חוץ מזה אוהבת את הבלדות הקיצ'יות האלה.... זה כבר לא טעם מובחר...
שיהיה... יש לי מלא שגיאות באנגית... ולגבי הטעם: אכן אלו שירים יפים... אבל אני גם חוץ מזה אוהבת את הבלדות הקיצ'יות האלה.... זה כבר לא טעם מובחר...