מהפיכה ברדיו - המאה ה- 21 כבר כאן

  • פותח הנושא 4520
  • פורסם בתאריך

4520

New member
מהפיכה ברדיו - המאה ה- 21 כבר כאן

תחנת קול השלום גאה להציג בפניכם תכונה חדשה, היכולת לבחור את השירים שישודרו בזמן אוטומציה (שאין שדרן בשידור חי) . עכשיו תוכלו לקבל אינפורמציה מלאה על השירים המנוגנים, כולל עטיפת האלבום ואפילו תוכלו לרכוש את האלבום מאתר אמזון. הספרייה שלנו גדלה מיום ליום, אבל המיון לוקח זמן רב מכיוון שיש יש לנו בסיס של 45,000 שירים לבחור מתוכם. במידה ויש זמר/זמרת/להקה שאתם רוצים לשמוע והוא מתאים לסגנון המוסיקלי של התחנה, שלחו לנו הודעה פרטית או מייל ונוסיף אותו. כרגע כל מאזין יכול לבקש עד 2 שירים בשעה ולא יותר מ 10 ביום. השירים שנבחרים נכנסים לתור ולכן לפעמים לוקח זמן עד שהשיר שלכם ינוגן.
 

mbarak2

New member
ענק!!!

אמנם קיימות רשימות של בחירת שירים מתחנות רדיו שונות אבל להבדיל, כאן ישנה כמות עצומה של שירים מה שלא מצאתי באף אחת מהתחנות שכבר קיימות עם הרשימות שירים. הכמות של השירים בתחנות אחרות קטנה בהרבה. יופי וכל הכבוד. זה אומר שאפשר להאזין לכם ותדירות השמעת אותו שיר תהיה רחוקה.
 

mbarak2

New member
אז למה...

הוא אמר שבקול השלום יש כמות של 45.000 שירים?
 
יתקן אותי יניב אם אני טועה..

בקליקטודאנס יש מאגר של כ - 5000 שירים וזה רק מכמה חודשים בודדים של קיום התחנה. ולפי מה ששמעתי, המאגר הולך לגדול עוד הרבה יותר.
 
תיקון..

אכן טעיתי, הגזמתי בהרבה משום מה :) בכל אופן, המאגר כמעט שווה בכמות השירים למאגר של רדיו קול השלום. בהצלחה לכם :)
 

גלעד2211

New member
אוף...כל כך הרבה שירים חדשים

זה ממש הורס את האווירה של קול השלום של פעם...
 
צודק, ניסיתי לשמוע בסופ"ש וזה לא זה...

אני מבין את המפעילים שמנסים לערבב חדש וישן ,אבל לטעמי,שזוכר בנוסטלגיה את התחנה המקורית והשידורים של אז,קשה לי לקבל באוזן את העירבוב הזה. מבחינתי קול השלום היא תחנה נוסטלגית וככזו היא צריכה לשדר מוסיקה ישנה ,כמו שרדיוס עושים בשעה היומית הנהדרת של קול השלום. שם זה נשמע הגיוני שאין שירים מלאחר הטבעת הספינה איי שם בתחילת שנות התשעים. מה שכן, כל הכבוד על הפרוייקט הזה ועל השידרוג הטכני של האתר,אבל לי זה לא מדבר ה"שידורים" האלה (כמו שאני מניח שלאחרים זה כן מדבר)
 

hen20001

New member
צריך לומר ../images/Emo51.gif שלפחות יש מישהו שמחזיר

את התחושה ולהנות ממה שקיים. נכון שהתקופה ההיא לא תחזור אך יש לדמיין את תחנת קול השלום, כאילו היתה קיימת בימינו. תסכים איתי שהיו היום משדרים גם חדש ולא רק ישן. העיקר מבחינתי הוא לשמוע ג'ינגלים ושדרנים באנגלית וזה מספק. תודה וכל הכבוד על היוזמה.
 

גלעד2211

New member
חן

הג'ינגלים והשדרנים זה לא התוכן, ואנשים נהנו גם מהתוכן שהיה אז. השדרנים יכולים גם לשים את הג'ינגל ולשדר כל היום בריטני ספירס ומוסיקה חדשה הרי לתחנה אחרת שהייתה עושה את אותו הדבר לא היית מאזין נכון? זה רק בגלל שהשדרנים כאן הם שידרו פעם בתחנה המקורית של אייבי ונכון שהם עושים את התחנה והם מאוד מיקצועיים אך אני מחפש משהו אחר כשאני מאזין לקול השלום ועכשיו נהיה מצב שיש לא מעט מוסיקה חדשה לצד הישנה ולי אישית בתור מי שהאזין בזמנו לאייבי זה קצת חורה לי שלצד השדרנים הנפלאים והג'ינגלים הנוסטלגיים יש לא מעט מוסיקה חדשה שבכלל לא איפיינה את התחנה.
 

ride

New member
גלעד, קול השלום ל-ע-ו-ל-ם לא הייתה תחנת

רדיו שתקועה בעבר. כל הנוער של שנות ה-70 80 וחלק מה-90 גדל עליה. קול השלום של היום שמתופעלת ע"י השדרנים המקוריים של התחנה, לא תהיה תחנת אולדיס שתקועה בעבר. נקודה. הנרי אלקסלסי, האפוטרופוס של אייבי וחברו הקרוב ביותר נתן את בירכתו לפרוייקט ! אף אחד לא מחייב אותך להאזין לנו, יש המון תחנות אולדיס ברשת, אני משוכנע שהם ישמחו אם תאזין להן.
 

גלעד2211

New member
ride

אני לא רשמתי שאני לא מאזין/אאזין אני אישית גם לא מת על תחנות רדיו ברשת אבל מה שרשמתי זה שכשאני מאזין וכן לפעמים אני מאזין זה קצת הורס לי את האווירה של קול השלום. לא רשמתי שאני לא נהנה ממה שמשודר כי אני אוהב מוסיקה מכל הסיגננות.אין צורך להפגע/לכעוס סתם.
 

olaster4

New member
רצית להוסיף

אתר מומלץ ונוח מאוד לשימוש: רדיו.ws אני משתמש באתר כל יום וממליץ גם לכם.
 
דימה איציק עזבו שטויות. ותשאירו את

את המהפכות למהפכנים, לא עושים תחרות.
 

ride

New member
ראובן, אף אחד מהתחנה לא הכריז על מהפכה

אני הנציג הרשמי היחיד של התחנה, אנחנו מאוד גאים בתכונה החדשה, אבל בטח לא קוראים לזה מהפיכה. אנחנו באוויר החל מיולי שנה שעברה ויש לנו מאזינים מ 107 מדינות, אז אנחנו קצת יותר מיומיים וחצי באוויר :)
 
ride

שיהיה לכם בהצלחה אני מבטיח לך ולעצמי שאני אלחץ על הלינק בימים הקרובים. עלו והצליחו. אמן
 
למעלה