מהפייס בוק של ניר ברקת

דיברגנט חדש

Well-known member
לפי דעתי את כול המישרדים והחברות הגדולות צריכים להעביר לעיר בירתנו
אפשר לפתוח עוד סניף בבירה, אך למה להעביר?
אפילו שגרירויות שהוזכר כאן בשרשור, האדם הנורמטיבי היה מעדיף שיישארו בת"א, כי מעוניין לנוחות שלו שהשגרירות תהיה בקרבת מקום מגורו.
לי אין בעיה שייפתחו בבירה, אך למה לסגור את הקיים? מדובר בהרעת תנאים לעובדים, בהרעת תנאים לציבור הרחב שמשתמשים בשירותיהם.
לא יותר פשוט לפתוח סניף בבירה ולאט לאט להפוך אותו לסניף הראשי ואת זה שבת"א למישני, אך את כל השירותים שהציבור הרחב משתמש להשאיר גם בת"א.
 
עיניין העברת התי לירושלים זה דבר מבורך וזה כן הופיע בתיקשורת אז אל תרגיש מקופח הריגטון
עניין מה שטוב לאירופה טוב לישראל לא עבר בכנסת (הכנסת בחופשה) עבר וועדה שטוב שזה עבר בפה אחד
חברי האופוזיציה דברים טובים מצביעים בעד לא כמו האופוזיציה הקודמת (הימנית) שיצבביעו נגד כולדבר טוב לישראל רק בגלל שזה עלה מיצד הממשלה
כי חברי האופוזיציה יודעים שאין להם כל השפעה, אם היו יודעים שיכולים לבטל חוקים שהקואליציה מעלה, תאמין לי שהיו מצביעים אחרת.
 
כי חברי האופוזיציה יודעים שאין להם כל השפעה, אם היו יודעים שיכולים לבטל חוקים שהקואליציה מעלה, תאמין לי שהיו מצביעים לספור לך על כמה חוקים שהממשלה הזאת העלת והאופוזיציה הצביע נגד ?בעצם כמעט בכול החוקים העזויים
רק בדברים טובים כמו זה שמוזכר בפוסט מצביעים בעד
 
חברות וחברים יקרים,
השבוע רשמנו 3 הצלחות היסטוריות משמעותיות, שעבדנו עליהן זמן ממושך:

1. חלקו הראשון של החוק ״מה שטוב לאירופה טוב לישראל״ עבר בקריאה ראשונה בכנסת, ללא מתנגדים ובתמיכה של האופוזציה והקואליציה כאחד. חלק זה של החוק מבטל את הצורך לבדיקת כל המוצרים המיובאים לישראל בנמלים, יוריד בירוקרטיה, זמן יקר ועלויות, ובמקום זאת הבדיקות ייעשו על המדפים של הקמעונאים, ובאופן מושכל כפי שנעשה באירופה.
במושב החורף הקרוב נשלים את החוק ההיסטורי ״מה שטוב לאירופה טוב לישראל״, חוק שיפתח את השוק הישראלי לתחרות אמיתית, יאפשר כניסה של עשרות אלפי מוצרים שנמכרים באירופה בעשרות אחוזים יותר בזול, וללא עיכובים בנמלים.
כך נעודד את התחרות בישראל ונוריד את מחירי מוצרי הצריכה.

2. במהלך ביקורי בוייאטנם פגשתי שורת בכירים בממשלה הוייאטנמית וסיכמתי איתם על פתיחת קו טיסה ישיר בין ישראל לוייאטנם לראשונה בהיסטוריה וגם ביטול הצורך בויזה ומעבר לויזה דיגיטלית ופשוטה.
הקו החדש והישיר יפתח לישראלים גישה לנופש בוייאטנם המכונה ״תאילנד הזולה״ ויאפשר הגברה משמעותית של המסחר והעסקים המשותפים בין המדינות. וייאנטם מתפתחת להיות שער הכניסה העסקי לכל מדינות דרום מזרח אסיה (כ-600 מיליון נפש), מה שמהווה הזדמנות לעסקים ישראלים להגדלת הפעילות העסקית הבין לאומית באופן ניכר!

3. החלטה היסטורית על מעבר מכון התקנים מתל אביב לירושלים בירת ישראל הנצחית. כשר הממונה על מכון התקנים החלטתי על מעבר המכון לבירתנו, לצד התאמתו של מכון התקנים לשינויים שיחולו בייבוא לישראל במסגרת רפורמת ״מה שטוב לאירופה טוב לישראל״.

אני מודה לראש הממשלה נתניהו על הגיבוי והסיוע במהלכים החשובים, לפנינו עוד עבודה חשובה ורבה שתביא בשורות גדולות לעם ישראל.

שבת שלום ובשורות טובות ❤️🇮🇱
סתם תהייה, בשביל מה זה טוב העברת מכון התקנים לבירה?
עד כמה שידוע לי, זהו לא גוף עם אוריינטציה בינלאומית כדוגמת שגרירות, לכן מתבקש שהוא יהיה במקום שהוא הכי נוח לכל אלו שמשתמשים בו ולא יידרש עוד נסיעה אליו.
 
למעלה