מהם האפקטים האהובים עליכם?

barhenhalliwell

New member
מהם האפקטים האהובים עליכם?

איזה אפקטים של כוחות הכי אהובים עליכם? איזה אפקטים כללים [כמו אורבינג] הכי אהובים עליכם .. ? איזה אפקט לדעתכם נראה הכי זול [ ואל תגידו מיצמוץ]? איזה אפקט נראה הכי יקר ?
 

A CharmedOne

New member
../images/Emo26.gif

הכי אהוב- האפקט של כדור אש, אבל זה עם החישוקים. וגם כל האפקט של האווטרים (מעונה 7) כשהם משנים את כל העולם. הכי זול - הברקים, כששד (או כל אחד אחר) יורה ברקים, זה נראה כ"כ זול... הכי יקר - ? אני לא מבין כ"כ בתמחור של אפקטים, אבל אני מניח שאלה שנראים הכי טוב הם אלה היקרים...
 

HidingPlace

New member
../images/Emo26.gif

הכי אהוב - אמ, אני אישית הכי אהבתי את מתקפת הצרעות של זנקו [אם ככה קראו לו X: וואי זה היה מזמן ><], המתקפה ההיא שהוא הרג איתה את קריזמה :p הכי זול - נראה לי שהקפאה זה דיי זול . ^^ הכי יקר - אמ אני חושב שפעם אמרו שריחוף עולה המון, אבל בלי קשר, פיצוץ של פייפר נראה כאילו לוקח שעות לשבת ולעשות כל חתיכה וחתיכה שיראה כאילו זה פיצוץ O:
 

sparx

New member
../images/Emo28.gif../images/Emo54.gifהכי זול? אמפת'יה.

במיוחד בגלל שלא באמת רואים אותו!!!! יותר שומעים אותו ><"
 

yoad123

New member
אממ

אפקט כוחות אהוב- הקפאה כמובן. אפקט כללי אהוב- שינוי צורה נראה לי, אבל האחד עם התהליך שנראה טוב, לא סתם טישטוש או הבזק בוהק. הכי זול- אורבינג... בהתחלה הם הקפידו על להתאים את צפיפות הנקודות הכחולות לדמויות, אבל עם השנים הם סתם שמו המון היבהובים מסביב... הכי יקר- אולי ריחוף... אבל גם פיצוצים של חפצים נראים קצת גדולים ויקרים, שהאמת היא שזה אחד האפקטים הזולים.
 
../images/Emo26.gif

איזה אפקטים של כוחות הכי אהובים עליכם? האפקט של כדור האש של המקור...זה עם הרשת המוזרה הזאת...המכות ברק האלה שתמיד יוצאות מהיידים וטלאורב! איזה אפקטים כלליים הכי אהובים עליכם? אורבינג איזה אפקט לדעתכם נראה הכי זול? מיצמוץ! סתם...אהמ...הקפאה איזה אפקט נראה הכי יקר ?ריחוף נראה כאילו זה ממש יקר
 
למעלה