מהי נשמה גבוהה?

רותי 11

New member
תכלס אין משהו שמייחד אותה

משום שכולנו כמעט כבר נשמות גבוהות
אנחנו בסוף עידן ולכן כולנו עברנו כבר
כיברת דרך ארוכה וכולנו למדנו הרבה
נשמות גבוהות הן נשמות מפותחות
זה הכל
יש נשמות שמגיעות ממעגלים אחרים, שלהם
יש חשיבות בגלל מה שהם באו לעשות כאן
והתפקיד שלהם מאוד חשוב אלה הן בדרך כלל
נשמות שמגיעות בתקופות מעבר כמו משה אליהו
ועוד...
 
אין לי מושג אמרו לי שאני כזאת אבל לא חושבת שיש

לנשמות גבוהות איזשהו יתרון גדול על פני אחרים.
פעם חשבתי שנשמות גבוהות עם חוכמה פנימית גבוהה יותר אבל
אני לא בטוחה שזה נכון כיום למען האמת מבחינתי גבוה ונמוך אותו דבר
פעם חשבתי גם שנשמות גבוהות סובלות פחות אבל גם בזה אני לא בטוחה בקיצור אין מה להתעסק בזה
 

רותי 11

New member
לגבי הסבל זה לא בטוח

אבל כן לגבי החוכמה השאלה היא
אם הם מחוברים לעצמם ומוציאים
לפועל או מביאים לידי ביטוי את
החכמה שלהם
 
לדעתי אפשר לראות בעיניים של האדם

יש בבן אדם עם נשמה גבוהה מין זכות ואהבת חיים מיוחדת ומשם הוא גם מקבל את החכמה שלו
מההבנה שהחיים הם מתנה /משחק והשאיפה היא להנות מהרגע יחד עם שאיפה לעתיד טוב
כמובן שזו רק דעתי האישית
 

elar84

New member
לדעתי נשמה גבוהה

זה מישהו שהוא נשמה בוגרת, כלומר נשמה לא צעירה(עברה הרבה גלגולים) מה שמעיד על המון חוכמה וידע.
לא בהכרח שקל לנשמות גבוהות יותר בחיים, ולדעתי דווקא להם קשה יותר.
כיוון שיש הרבה פעמים פער בין מי שהם למי שהם חושבים שהם. וגם שהם מגיעים עם הרבה משקעים מגלגולים קודמים.
אבל ברגע שהם יכניסו מודעות והבנות לחיים, הם יכולים לעוף.
 
מסכימה עם מה שכתבת בנוגע לזה שלא בהכרח קל לה ושהיא יכולה

להגשים את יעודה ולחלום
מוסיפה את זה למה שכתבתי
לא בטוחה לגבי עניין הגילגולים , הנשמות של כולנו עברו הרבה גלגולים
לדעתי הרמה הרוחנית שלה גבוהה ומיוחדת עם טוב מיוחד
ואני מוסיפה שוב את העניין שרואים בעיניים את הטוב ורואים בהילה שעוטפת את האדם עם הנשמה הגבוהה הוא ניראה /מרגיש לסביבותו מואר
 
אני לא מסכימה עם זה.

זה תלוי כמה הוא מחובר לעצמו ולנשמה שלו הוא יכול להיות עטוף בהרבה שכבות בעל נשמה גבוהה מאוד ולשדר ההיפך הגמור מזה.
לכן אני לא מתלהבת מנשמות גבוהות. זה תלוי בהרבה פרמטרים לא רק בגבהות של נשמתו כמה אפשר באמת להסתכל לאדם בעיניים ולראות את נשמתו? אי אפשר
 

רותי 11

New member
לא הבנתי את עניין הלא מתלהבת מנשמות גבוהות

כולנו היום נשמות גבוהות יותר או פחות כולנו
נשמות ותיקות מזכירה לכם אנחנו בסוף עידן
ואין יותר נשמות צעירות כבר מזמן, נכון שלנשמות
גבוהות יותראו גבוהות פחות אין באמת יתרון
משום שהרבה פעמים נשמות שחוו הרבה גלגולים
יש להם גם הרבה טראומות לא פשוטות ולפעמים
זה רק עוצר אותן.
והכי חשוב אנחנו לא יודעים מה כל אחד בא לעשות
פה ומה יושב אצלו ברזומה
 
אני מאמינה שאפשר לראות בעיניים של בן אדם את נשמתו

וכמובן ,אפשר לראות את ההילה סביב הבן אדם
האם גם אתן רואות ככה אנשים ??
ואיך אתן קוראותקוראות לאנשים המוארים ???
 
אני לא אוהבת את הביטוי אנשים מוארים

כי א לא הכרתי כאילו ב חושבת שזה יותר רגעי הארה ולא הארה מתמשכת השאלה גם איך מגדירים הארה. כל אדם יכול להאיר על סביבתו מואר או לא אם כי יותר קשה להאיר מפנים בתוך עצמי מסוכסך בתוך עצמו תדיר שמחפש כל הזמן אחרי השקט מפני עצמו. אולי אנשים " מוארים " הם כאילו ששלמים עם עצמם ואנושיותם אבל עדיין מנסים לשמור על צלם אנוש ולא ליפול לצד החייתי
 

רותי 11

New member
ברגע שאת אומרת את זה את הופכת

להיות מאוד שיפוטית
את לא יכולה לדעת על פי הכסות של
האדם עד כמה הוא מואר או לא
ובכל זאת הנשמה שלנו מוארת
 
למעלה