לדעתי נשמה גבוהה
זה מישהו שהוא נשמה בוגרת, כלומר נשמה לא צעירה(עברה הרבה גלגולים) מה שמעיד על המון חוכמה וידע.
לא בהכרח שקל לנשמות גבוהות יותר בחיים, ולדעתי דווקא להם קשה יותר.
כיוון שיש הרבה פעמים פער בין מי שהם למי שהם חושבים שהם. וגם שהם מגיעים עם הרבה משקעים מגלגולים קודמים.
אבל ברגע שהם יכניסו מודעות והבנות לחיים, הם יכולים לעוף.