מהי אהבה - 18

מהי אהבה - 18



להיות כבר במיטה, סחוטים ועייפים, ולפתע היא נזכרת שהיא צמאה...ומאחר והיא כבר מתחת לפוך, מפחדת לצאת לקור ורוצה להמשיך ולהתפנק, אתה קם, מחפש את השלטר למנורה, מפיל בדרך את שלט הטלוויזיה על הרצפה, מדליק את האור ועיניך כואבות, מתרגלות לאור, יוצא למטבח, מחפש כוס, מוצא, כמעט שובר את הכוס אבל בפוקס תופס אותה לפני שהיא נוחתת על השיש ומתרסקת (כמו שקרה לפני כמה ימים באותה סיטואציה...), ממלא את הכוס במים מהמקרר וטיפה מהברז (כדי שהמים לא יהיו קרים לה מדי), חוזר לחדר - ומוצא שהיא נרדמה כבר. אתה מניח את הכוס לידה על השידה, והיא טיפה מתעוררת, רוצה לחזור לישון אבל גם מאד צמאה. אז בעיניים עצומות (גם היא צריכה להתרגל לאור) היא לוגמת לרוויה, לוחשת ``תודה מאמי, LOVE YOU...`` ומבקשת לסגור את האור... אני עושה את זה, חוזר למיטה, מנשק את צווארה, שומע אותה מחייכת בשינתה - ורק אז נרדם... ואם נקצר את כל העניין לאלה שלא מצליחים לראות - אהבה היא למצוא את האהבה גם בדברים הטריוויאלים ביותר לכאורה, להבין את המשמעות גם בדברים הקטנים ביותר, כדי שתהיה מסוגל לעכל את האהבה במקרים הגדולים ביותר... שלכם, אגו טריפ.
 
בקשה אישית!!



אגו,אולי אפשר שתשלח לי את כל הקובץ (עם כריכה)? פשוט קשה לי למצוא את כל הפרקים בין ה``גרפסים`` ו``ההפלצות``!!!!!
 
ארבל



הייתי שולח לך, אבל חבל לי על האחרים... חוץ מזה, מדובר בקובץ יקר, אפילו מיראביליס לא היו מעיזים לחשוב שחברתם שווה עד כדי כך... ועוד דבר ידידי - מכל הדיבורים על ``גרעפסים`` ו``הפלצות``, אני חש בצורך עז ללכת לשירותים... ואולי - הערתי זו אינה יותר מהפלצה? ואם כן - האם יש לצנזרה? צא ולמד עד כמה הערה כה פשוטה כמו ``צורך עז ללכת לשירותים`` יכולה להתלוות לסדרה מחשבות פילוסופיות... אולי נתחיל לדון עליה, לשם שינוי על משהו רציני... עד ה``מהי אהבה 19`` אגו טריפ.
 
למעלה