מהיר ועצבני איפה ה DTS ??? השכרתי את מהיר ועצבני ורשום על העטיפה באותיות גדולות מהרגיל "חדש ב-DTS ". אך הפלא ופלא יש רק דולבי דיגיטל... ממש לא הופתעתי... אבל יש לציין שאיכות התומנה וסאונד מעולה