מהיום התחלתי להפיק מפות מרף

idansof

New member
מהיום התחלתי להפיק מפות מרף

אוטומטית על בסיס יומי. המפות מוגדלות לאיזורינו. פרמטרים: רום 500 ולחץ פני ים(בסגנון טופקרטן) טמפרטורה ב850(בסגנון טופקרטן) לחות יחסית ב850 ואינדקס ס"ר.
 

Or Jacob

New member
אדיר !!!! דרך אגב :

הצלחתי להוריד את GARDS בגרסת חלונות ! עכשיו אני מוריד את ה X סרבר שהוא רוצה , ואז אני יוכל להפעיל את התוכנה !!! אז ברגע שאני יפעיל אותה , תוכל להסביר לי איך משתמשים בה ? כל מפה כזאת שאתה עושה , זה סקריפט אחר ? תודה מראש , אור יעקב
 

idansof

New member
תשובה

כל סדרת מפות מופקת ע"י סקריפט אחד שפשוט יוצר כמה מפות. כתבתי תוכנה קטנה שמורידה קובץ נתונים מncep, יוצרת קובץ סקריפט ספציפי, מריצה אותו ומוחקת את קובץ הנתונים(25 מ"ב!) בעיקרון הרבה יותר פשוט להתחבר לשרת dods של iges, וככה לא צריך להוריד קבצי נתונים, אלא השרת פשוט שולח את הנתונים הנדרשים. אלא שהוא מתעדכן רק לקראת צהריים
 

Or Jacob

New member
עוד שאלות :

1-בשביל להשתמש בתוכנה וליצור מפות וגרפים , אני חייב להיות מחובר לאינטרנט כל הזמן ? 2-מה אני יכול לעשות עם הסקריפט ששלחת לי ? יש לך עוד סקריפטים קטנים כאלו שאפשר ליצור איתם מפות ופנלים ? 3-אפשר ליצור מטאוגרמה עם התוכנה ? 4-היא מקבלת רק MRF או גם AVN ? 5-יש לה גם MRF ארוך טווח ? לכל העולם או רק לאירופה (כמו טופקרטן) ?
 

idansof

New member
עוד תשובות:)

1. כן, אלא אם כן אתה מעוניין להוריד את קבצי הנתונים מncep, שזה כמה מאות מ"ב. 2. לא זוכר כבר מה שלחתי לך:) ככל הנראה זה יוצר פנל, אבל לא זוכר של מה... 3. כן, במדריך של grads יש דוגמאות לסקריפטים, בין השאר גם סקריפט ליצירת מטאוגרמות. 4. מבחינתה אין משמעות למודל. היא רק משרטטת את הפלט שלו, וכן, גם מרף ארוך טווח. היא יכולה לשרטט מפות לכל העולם, רק צריך להגדיר את התחום(קווי אורך וקווי רוחב)
 
למעלה