מהו הפורמט הכי טוב ???

מהו הפורמט הכי טוב ???

קיבלתי סרט של אירוע על פורמט DVD ומשום מה הפורמט לא עולה אצלי בDVD הסרט לא קופץ לרצועות , לפעמים נתקע . הצלם שצילם את האירוע טוען כי הוא המיר לפורמט הכי טוב ( DVD-R) ומכיוון שיש לי DVD פשוט אז בגלל זה לא עולה הסרט ולכן כדאי לי להשקיע בDVD יותר משובח ( דבר שאני לא הולך לעשות ) . אני רוצה לבקש ממנו שימיר את הסרט לפורמט אחר שהDVD כן תומך אך איני יודע מהו הפורמט הכי טוב מביניהם וכאן אני מבקש את עזרתכם :: DVD, DVD-AUDIO, DVD-RAM, VCD, CVD, CD ROM, DVD-RW. DVD-ROM. CD-G, CD-R , DIVX VIDEO DISC, CDV. PHOTOCD אלו כל הפורמטים שהדגם תומך בהם --- (דגם יונדאיdvr-630 מדיוטי פרי) אם כך מהו הפורמט הכי טוב שכדאי לי לבקש מהצלם להמיר וזאת על מנת שאוכל לראות טוב את הסרט ?
 

MartinHSabag

New member
היי

אין "פורמט הכי טוב" אלא יש "פורמט תואם". יכול להיות שה-DVD שלך לא תואם לפורמט שהוא צרב או שיש לו בעיה עם המדיה עצמה. תבדוק פה לגבי התאימות של הנגן שלך.
 
סליחה שלא הבהרתי את שאלתי

כוונתי בשאלה הייתה שאם במידה והצלם יסכים להמיר את הפורמט אז שאלתי היא לאיזה פרמט מהפורמטים שציינתי כדאי להמיר מצטער אבל האתר שנתת לא עזר לי כי לא הבנתי כיצד ניתן להעזר בו
 

kanshoof

New member
מדובר בפורמט צריבה

לא אמור להיות הבדל באיכות. שני התקנים בצריבה הם DVD+R וDVD-R
 

MartinHSabag

New member
אני אסביר

1. כמו שאמרו, אין הבדל באיכות. 2. מדובר על תאימות לנגן שלך. כלומר, לא כל נגן DVD קורא כל פורמט ולכן אתה צריך לבקש מהצלם לצרוב לך בפורמט שהנגן שלך ייקרא. 3. שים לב, שכם אז, יכול מאוד להיות שאם תיקח את זה לחברים/משפחה או אפילו תחליף את הנגן שלך בעתיד, לא בטוח שזה ייקרא. 4. תסתכל על העמוד הזה באתר שנתתי לך ותחפש את הנגן שלך ואז תוכל לראות במה הוא תומך.
 
למעלה