מההתחלה

bazard

New member
מההתחלה

אני רוצה ללמוד להשתמש בקיובייס לצורכי יצירת מוזיקה והקלטה בבית, יש לי רקע במוזיקה ואין לי רקע במחשבים. הייתי רוצה לשמוע ממי שלמד בעצמו בכמה זמן, אנרגיות ועצבים זה עלה לו עד שהוא שלט בתוכנה בלי להיתקע כל הזמן. כמו כן הייתי רוצה לשמוע ממי שלקח קורס אם זה היה שווה את זה [ובלי המלצות מאתרים של בתי ספר לסאונד].
 

נוכח

New member
היי.

פחות משצריך רקע במחשבים, צריך ידע בסאונד - לא מבחינת יופי או אסטטיקה, אלא מבחינה ציוד ופרמטרים. אני הצלחתי להגיע לשליטה ראשונית בקיובייס די מהר, אבל היה לי רקע של עבודה עם סאונד בחברות הגברה והייתי מעט באולפנים והבנתי בעזרת זה חלק מהדברים. קיובייס היא אולפן במחשב! אני הייתי ממליץ על קורס, אם אתה יכול. אני הייתי שמח ללכת לאחד כזה.
 
למעלה