מההתחלה
אני רוצה ללמוד להשתמש בקיובייס לצורכי יצירת מוזיקה והקלטה בבית, יש לי רקע במוזיקה ואין לי רקע במחשבים. הייתי רוצה לשמוע ממי שלמד בעצמו בכמה זמן, אנרגיות ועצבים זה עלה לו עד שהוא שלט בתוכנה בלי להיתקע כל הזמן. כמו כן הייתי רוצה לשמוע ממי שלקח קורס אם זה היה שווה את זה [ובלי המלצות מאתרים של בתי ספר לסאונד].
אני רוצה ללמוד להשתמש בקיובייס לצורכי יצירת מוזיקה והקלטה בבית, יש לי רקע במוזיקה ואין לי רקע במחשבים. הייתי רוצה לשמוע ממי שלמד בעצמו בכמה זמן, אנרגיות ועצבים זה עלה לו עד שהוא שלט בתוכנה בלי להיתקע כל הזמן. כמו כן הייתי רוצה לשמוע ממי שלקח קורס אם זה היה שווה את זה [ובלי המלצות מאתרים של בתי ספר לסאונד].