פשושון שלי
New member
מההה זה?????
כבר כמה לילות רצוף שבאמצע הלילה בסביבות 1 אביחי קם בצרחות אימים רוצה רק שירימו אותו וגם זה לוקח לו זמן להרדם. בהתחלה חשבתי שזה בגלל שקשה לו לנשום עם האף הסתום אבל עכשיו זה עלה מעל הכל ,רבע שעה הוא לא הסכים שנניח אותו במיטה וצרח ובכה, ורק כמה שלוקים מבקבוק של אוכל הוא הצליח להרגע ולהרדם וגם זה על הידים. הוא בדרך כלל נרדם לבד ולא על הידים מה קורה? זה פינוק? משהי נתקלה? זה עובר לבד? לתת לבכות או להרים?
כבר כמה לילות רצוף שבאמצע הלילה בסביבות 1 אביחי קם בצרחות אימים רוצה רק שירימו אותו וגם זה לוקח לו זמן להרדם. בהתחלה חשבתי שזה בגלל שקשה לו לנשום עם האף הסתום אבל עכשיו זה עלה מעל הכל ,רבע שעה הוא לא הסכים שנניח אותו במיטה וצרח ובכה, ורק כמה שלוקים מבקבוק של אוכל הוא הצליח להרגע ולהרדם וגם זה על הידים. הוא בדרך כלל נרדם לבד ולא על הידים מה קורה? זה פינוק? משהי נתקלה? זה עובר לבד? לתת לבכות או להרים?