מההה זה?????

מההה זה?????

כבר כמה לילות רצוף שבאמצע הלילה בסביבות 1 אביחי קם בצרחות אימים רוצה רק שירימו אותו וגם זה לוקח לו זמן להרדם. בהתחלה חשבתי שזה בגלל שקשה לו לנשום עם האף הסתום אבל עכשיו זה עלה מעל הכל ,רבע שעה הוא לא הסכים שנניח אותו במיטה וצרח ובכה, ורק כמה שלוקים מבקבוק של אוכל הוא הצליח להרגע ולהרדם וגם זה על הידים. הוא בדרך כלל נרדם לבד ולא על הידים מה קורה? זה פינוק? משהי נתקלה? זה עובר לבד? לתת לבכות או להרים?
 

g a v i

New member
לדעתי?

זה סיוטים או חרדת נטישה. אם הוא נרגע אצלך, יכול להיות שהוא פוחד ממשהו. גם אצל הבן שלי זה ככה והוא מיד נרגע בקרבתנו. אתמול בלילה זה קרה וכששמתי אותו על ידי במיטה שלי לכמה דקות, ראיתי בעצמי איך הוא מנמנם ואז קופץ כזה בבהלה ובוכה. תנסי לראות אם זה זה באמת. יש הרבה דברים שמעירים תינוקות - גזים, שיניים, וכד' - אבל אם הוא מיד נרגע אצלך, לדעתי זה סיוטים או פחד אחר. והוא נולד יום ( + כמה שנים טובות
) אחריי. מגניב.
 
../images/Emo105.gif מקפיצה לעוד תשובות../images/Emo105.gif

העניין שהוא לא נרגע אצלי מיד בכלל! אתמול הוא צרח לי רבע שעה בידיים. אני ממש מתוסכלת. אולי זה האף הסתום שלו?
 

טוטי30

New member
קשה לי לקבל פינוק בגיל הזה

יש להם צרכים, לא יכולת תמרון... מדי פעם הרגלי השינה שלהם משתנים ועלינו למצוא דרכים חדשות להתמודדות ולהקל על כל הגורמים כדי להגיע לשנת הלילה המיוחלת. בכל מקרה, לא הייתי מונעת ממנו ידיים, ולא הייתי נותנת לו לבכות לאורך זמן. יכול להיות שמשהו מפריע לו שלעולם אולי לא תדעי אפילו מה. מקווה שהכל יסתדר בקרוב
 

g a v i

New member
בדיוק כמו ששלי מתארת - מחבקים

ומרגיעים ועוזרים לו לצאת מהפחד.
 
לתומר היה משהו דומה בזמנו, כמה לילו

של בהלה כזאת, שהיה ברור שהוא מבוהל ממשהו - הסבירו לי משהו על ביעוטי לילה - לא בדיוק הבנתי. בגדול זה עבר לו אחרי כמה לילות - אבל אם הילד צורח אימים, להרים, לחבק - אני חושבת שזה חובה. אפשר גם לדעת בבכי אם זה בכי של פינוק או בכי של צורך, וכשתומר היה מתעורר ככה, הייתי מחבקת אותו ואומרת לו "אמא פה, אמא פה" עד שהוא היה נרגע... מקווה שזה יעבור במהרה
 

sg1971

New member
אולי אוזניים

זה שכמה שלוקים מהבקבוק מרגיעים אותו אולי משחרר לו לחץ באוזניים. שווה לבדוק עם הרופא ילדים...
 
למעלה