יונתן
מה קורה גבר?
,לפי דעתי אתה פשוט ניקשר לבחורות הלא הנכונות,ופשוט שורף המון אנרגיות לשווא,וזה חבל מאוד,כי לפי ההכרות שלי איתך,אתה ראוי להרבה יותר,חוץ מזה,זה מצוין שאתה בן אדם חם,ושאתה אוהב לפנק את הבת זוג שלך,אבל חשוב שהיא תיהיה ראויה לזה,ואם היא עושה הרבה טעויות,שפוגעות ביחסים שלכם(או אפילו רק בעצמה),אתה לא יכול להיתעלם מכזה דבר,אחרת זה דווקה מעיד על אדישות,ולא אהבה,שאוהבים,לא יכולים להשלים עם זה,שמישהו אחר מזיק לעצמו,אז במידה ואתה אוהב מישה,תעשה הכול בשביל לעורר אותה,גם אם זה אומר,שהיא תיפגע מזה,בסופו של דבר,זה לטובתה,ולטובת היחסים שלכם,את זה אני אומר לך,בשביל שתדע לפעם הבאה,לגבי הבחורה האחרונה,אני לא יודע למה ניפרדתם(אתה יכול לפרט קצת?),אבל כניראה שזה היה צריך לקרות,חוץ מזה על תיהיה מודאג יותר מדי,אני בטוח שזה רק עיניין של זמן,עד שתכיר מישהי,טובה,ומיוחדת,שתעריך את מי שאתה(ויש הרבה מה להעריך),תשמור על עצמך גבר,ביי בנתיים