מהאלה

יונתנטן

New member
מהאלה

שבטוחים שכבר לעולם לא תהיה להם חברה..
היו כמה פעמים שהכרתי ולרוב דרך האיטנרנט.. לרוב זה נגמר ב״ידידה טובה״ ועד שבאמת היה משו רציני (אחרי שנה של קשר) נהיינו חברים ובום אחרי שבוע זה נגמר..

הבעיה בי ללא ספק.. :(
 

Talg123

New member
אחי

בחתימה שלך רשום "שום יאוש בעולם כלל".
אני כמעט בטוח שאתה מאמין במה שרשמת אז אל תדאג הכל בסדר והכל מסתדר על הצד הטוב ביותר.
יש תקופות ארוכות שהן ריקות אבל זה לא אומר שזהו זה והכל נגמר.

וד"א יכול שאתה נחמד מדיי או תלותי מדיי ביגלל הלחץ שלך להיות בקשר מחייב אתה צריך לבדוק את זה.
 

יונתנטן

New member
אתה צודק ולא מבין כמה

אני בן אדם טוב מטבעי.. סולח לכל דבר
האחרונה שלי עשתה טעויות שזוגות אחרים היו רבים על דברים כאלה מריבות גדולות ואצלי כל טעות נמחלה ישר ואפילו לא נתתי לה לכעוס על עצמה. שלא נדבר הל זה שאני צריך לכעוס עליה..
בראש שלי חברה שלי, אישתי היא תהיה נסיכה מבחינתי.. כל דרך שאני יכול לפנק ולאהוב תנתן לה.. וזה הטעות.. שיותר מדי טובים לאנשים הם מחזירים חרא.. וזה משהו שאני לא יכול לשנות אצלי :/
 

sani48

New member
יונתן

מה קורה גבר?
,לפי דעתי אתה פשוט ניקשר לבחורות הלא הנכונות,ופשוט שורף המון אנרגיות לשווא,וזה חבל מאוד,כי לפי ההכרות שלי איתך,אתה ראוי להרבה יותר,חוץ מזה,זה מצוין שאתה בן אדם חם,ושאתה אוהב לפנק את הבת זוג שלך,אבל חשוב שהיא תיהיה ראויה לזה,ואם היא עושה הרבה טעויות,שפוגעות ביחסים שלכם(או אפילו רק בעצמה),אתה לא יכול להיתעלם מכזה דבר,אחרת זה דווקה מעיד על אדישות,ולא אהבה,שאוהבים,לא יכולים להשלים עם זה,שמישהו אחר מזיק לעצמו,אז במידה ואתה אוהב מישה,תעשה הכול בשביל לעורר אותה,גם אם זה אומר,שהיא תיפגע מזה,בסופו של דבר,זה לטובתה,ולטובת היחסים שלכם,את זה אני אומר לך,בשביל שתדע לפעם הבאה,לגבי הבחורה האחרונה,אני לא יודע למה ניפרדתם(אתה יכול לפרט קצת?),אבל כניראה שזה היה צריך לקרות,חוץ מזה על תיהיה מודאג יותר מדי,אני בטוח שזה רק עיניין של זמן,עד שתכיר מישהי,טובה,ומיוחדת,שתעריך את מי שאתה(ויש הרבה מה להעריך),תשמור על עצמך גבר,ביי בנתיים
 

יונתנטן

New member
הבחורות הלא נכונות?

הבחורות שאני הכרתי הן הכי מתאימות לי שאפשר. כנראה אני לא מתאים להן..
והיא נפרדה ממני, סתם סיפור דפוק עזוב
 

sani48

New member
כן,הבחורות הלא נכונות

אם הן מתאימות לך מאוד,מבחינתך,אבל הן לא רואות את זה כמוך,זה לא עוזר לך כלום,וחבל על הכאב לב שלך,כל פעם מחדש,אתה אמרתה למגי שאתה בררן,אז תיהיה עוד יותר בררן,אם אתה צריך משהו,או סתם בא לך לדבר,תגיד לי,ביי נשמה
 

Megie

New member
לא בהכרח


אולי המקום אליו אתה רגיל לפנות מכיל מאגר נשים שלא כ"כ מתאימות לך.. אני מציעה לפתח דרך נוספת/כמה דרכים נוספות להיכרות..
אל תשפוט את עצמך, אני בטוחה שתוכל לפגוע את זאת שתתאים לך כמו כפפה, פשוט עדיין לא פגשת, אם תשבר באמצע-אף פעם לא תגיע לקצה ההר
 

יונתנטן

New member
היי Megie

"אני מציעה לך לפתח דרך נוספת/כמה דרכים נוספות להיכרות.."

זה בעיה, הייתי בבית ספר וישיבה תיכונית כזאת. היו שם רק בנים. ומשמה ישר הלכתי לצבא.
כיום אני לוחם והיציאות שלי הביתה לעיתים רחוקות (פעם בשבועיים או פעם בשלושה שבועות) ולמצוא מקומות להכיר זה קצת רחוק מהמציאות אצלי :p
אני לא כמו אחי למשל שכל אחת שהוא רואה ברחוב הוא מתחיל איתה וזה.. אני הרבה יותר בררן ממנו..
יהיה טוב :p
 


היי יונתן, ברוך הבא


אתה בן 19, ואתה מאלה שחושבים לעולם לא תהיה להם חברה? איפה התמימות של גילאי הנעורים?


אז כן, תהיה לך, ולא רק אחת.. כנראה תעבור כמה וכמה קשרים כאלה ואחרים עד אשר תמצא את האחת שלך, לרובינו אין דרכי קיצור , אולי אתה

תהיה בין ברי המזל שיכירו בפעם הראשונה.

האינטרנט היא אחלה פלטפורמה, היא נהדרת להגדלת מספר החברים, להכרות זוגית בין היתר, אבל בהחלט לא צריכה להיות הפרמטר שלפיו אתה בודק אם תהיה לך או לא.

תוכל להכיר בלימודים, בצבא, בשידוכים, בתור לסופר, בתור לבנק, בפורומים שונים פה בתפוז וכן הלאה וכן הלאה,

למה אתה חושב שבך הבעיה?

האם אתה לוחץ מדי? רץ מהר מדי? מתקדם לאט מדי? מה אתה חושב שאתה עושה לא בסדר ?
 

יונתנטן

New member
ממ

אחד הסיבות שאני חושב שלא תהיה לי זה כי אני יחסית משעמם..
שמעי יש לי את ההומור שלי ואת השיחות שלי. אבל ההומור לוקח זמן להתרגל אליו והשיחות שלי בדרך כלל רציניות ומחפשות לעזור כל הזמן. זה נחמד והכל אבל יכול להטריד קצת..
אופי טוב מדי זה מה שכולם אומרים לי. אבל יותר מדי!!
 
אופי טוב, הוא אף פעם לא דבר רע.


יכול להיות שאתה פשוט חסר נסיון בקטע של איך להתנהל בתוך קשר זוגי.

למשל, עניין - שאתה מדבר עם בחורה באנטרנט או בכלל, האם אתה מתעניין בה?
באינטרנט, אתה מכיר דרך אתרי הכרויות?
האם אתה מקדיש זמן להכיר את הבחורה מהצד שלה קצת? מוצא נושאים משותפים?

הומור זה דבר נהדר, השאלה היא אם מדובר בהומור של בדיחות פרטיות בין חברים, שרק אתה מבין, או הומור אמיתי.
שיחות רציניות, מה הכוונה?
האם זה אומר שאתה מדבר רק על פוליטיקה?

תן לי דוגמא לדברים שאתה אוהב לדבר עליהם עם בחורות שאתה מכיר .
 

יונתנטן

New member
אז ככה

השיחות שלי באינטרנט ובמציאות יהיו לרוב ורוב השיחה עליה.
אתרי הכרויות הפסקתי מזמן. זה כמעט לא מוביל לשום מקום..
שיחות ריצניות זה כמו שאמרתי אני מדבר איתה על החיים שלה ותמיד איכשהו משיחה נורמלית זאת תהיה שיחה רצינית כזאת עם הרבה הידודים והדרכות איך להמשיך הלאה וכו'.. אני לא יודע איך תמיד אני מגיע למצב הזה..
 


אני חושבת שהבעיה היא שאתה שם את עצמך ב "friend zone"'.
כלומר, מהר מדי אתה שם, תפקיד התומך, המקשיב.. אין בכך פסול, זה פשוט שלב שאמור להגיע בהמשך הדרך.

אם בחורה מוצאת חן בעיניך, אז מעבר לשיחה בסיסית של הכרות, נושאים משותפים וכדומה, במקום להיות הפסיכולוג שלה פשוט שמור על נושאי שיחה
קלילים - איך כבר היום שלה, מוזיקה אהובה, סרטים אהובים..

אחר כך תציע להפגש לקפה או משהו, תבדוק אם יש עניין זהה מהצד שלה.
רק בהמשך, תניח לעצמך לשמש האוזן הקשבת.
 

יונתנטן

New member
זה קשה

אבל את צודקת ואני באמת אעשה ככה..

הבעיה עכשיו איפה להכיר.. אני חוזר פעם בשבועיים שלוש רק לשישי שבת :( ואני שומר שבת..
 
לאן אתה ממהר?

אפשר להכיר בכל מיני מקומות , כולל צבא, או דרך חברים.

בשלב זה , גם לא יהיה נורא אם תתן לחיים להנחות אותך, ולא תנסה בכח להטריד את עצמך עם זה


אתה מאד צעיר, זה יגיע לבד.. ( נדוש אבל נכון )

מה אתה עושה בזמנך הפנוי?
 
למעלה