מדריכים ללקוחות

מדריכים ללקוחות

לאחר שהייתה היענות פחותה משציפיתי, פורסמו 3 מאמרים חדשים שמהווים מדריכים למקבלי שירות: מאמר של Oיון שנוגע בכמה תחומים ונותן טיפים שווים במיוחד, מאמר של H e L L L L L L o O שמדריך לקוחות בבית המרקחת איך להתנהג, ומאמר אחרון של קורא סמוי שהעדיף להישאר אנונימי, שכתב מדריך מפורט ומושקע ללקוחות החברות הסלולאריות. אני בקרוב אשלח מייל לידידנו יהונתן זילבר ואעניין אותו בממצאים.
 

leiny85

New member
יש שרשור מעולה בטאגליינס

אני חושבת שאפשר להשתמש גם בחלק מההודעות המושקעות שחברי הפורום כתבו בו. אם את צריכה אישור של כל אחד לפני שאת מעבירה את ההודעה שלו למכובדנו יהונתן - אז יש לך את ה
שלי (אם כי המדריך לא מאוד שימושי - חנויות אומנות ויצירה...)
 
השרשור ההוא כולל הודעות...

ציניות משהו. אנשים הוציאו את התסכולים שלהם מלקוחות קשים וזה מסוג הדברים שרק מעודדים יהונתנים למינהם לטעון שאנחנו לא בסדר. אבל את צודקת שאפשר להיעזר גם בהודעות משם, אני אבדוק את זה
 

Oיון

New member
מה שכן,

אם הוא מחליט לפרסם משהו מזה.. הכי הגיוני שהוא יעדכן את הכותבים לפני..
 
למעלה