מדריכים ללקוחות
לאחר שהייתה היענות פחותה משציפיתי, פורסמו 3 מאמרים חדשים שמהווים מדריכים למקבלי שירות: מאמר של Oיון שנוגע בכמה תחומים ונותן טיפים שווים במיוחד, מאמר של H e L L L L L L o O שמדריך לקוחות בבית המרקחת איך להתנהג, ומאמר אחרון של קורא סמוי שהעדיף להישאר אנונימי, שכתב מדריך מפורט ומושקע ללקוחות החברות הסלולאריות. אני בקרוב אשלח מייל לידידנו יהונתן זילבר ואעניין אותו בממצאים.
לאחר שהייתה היענות פחותה משציפיתי, פורסמו 3 מאמרים חדשים שמהווים מדריכים למקבלי שירות: מאמר של Oיון שנוגע בכמה תחומים ונותן טיפים שווים במיוחד, מאמר של H e L L L L L L o O שמדריך לקוחות בבית המרקחת איך להתנהג, ומאמר אחרון של קורא סמוי שהעדיף להישאר אנונימי, שכתב מדריך מפורט ומושקע ללקוחות החברות הסלולאריות. אני בקרוב אשלח מייל לידידנו יהונתן זילבר ואעניין אותו בממצאים.