מדריך שימושי – איך לבחור מייק אפ איכותי?

תוכן-מקודם

Member
מנהל
pexels-kinkate-gruber-212236.jpg
קרדיט תמונה pexels

מייק אפ מהווה כמוצר איפור אשר נחשב לבסיס - המוצר שעליו למעשה, נרכיב את כל האיפור שלנו. באמצעות המייק אפ נוכל לטשטש את כל הפגמים בעור וליהנות ממראה זוהר ומרשים יותר.
יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל התועלות של המייק אפ, יש להקפיד ולבחור את המוצר בקפידה. מכיוון שהאפשרויות הן רבות ומגוונות, מומלץ לשים דגש על כל אותם הפרמטרים אשר ישפיעו על טיבו ועל מידת ההתאמה שלו לעור שלנו. אז להלן מדריך אשר יסייע לכן בבחירה:

להכיר את הסוגים השונים​

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מוצרי מק אפ אשר נבדלים אלו מאלו במגוון רחב של פרמטרים ובין היתר: במרקם – כאשר, קיימת האפשרות לבחור בין מייק אפ מוצק, מייק אפ במרקם קרמי ומייק אפ נוזלי כאשר, לכל אחד מהסוגים יש את היתרונות שלו ואת סוג הכיסוי אשר ניתן להשיג באמצעותו.
ההמלצה היא לערוך היכרות עם כמה שיותר מהאפשרויות המוצעות ובסופו של דבר לבחור במוצר אשר יעניק את הכיסוי הטוב והאיכותי ביותר, יכיל בתוכו מרכיבים אשר יתרמו ללחות עור הפנים וכמובן, גם יהווה כמוצר נוח ונעים לשימוש.

מייק אפ עם מקדם הגנה​

כידוע, אנחנו חיים במדינה חמה בה השמש זורחת ברוב ימות השנה – ועלולה לגרום ללא מעט נזקים לעור הפנים.
כחלק מכך ההמלצה היא לבחור במייק אפ אשר מכיל בין היתר גם מסנן קרינה, ובכוחו לסייע בהגנה על עור הפנים מפני נזקי השמש השונים.
חשוב לציין, שבחירה במוצר שכזה, תמנע את הצורך לעשות שימוש במספר מוצרים נפרדים.

רמת הגימור של המייק אפ​

לרמת הגימור של המייק אפ יכולה להיות גם השפעה לא קטנה על הנראות והתוצאה. ניתן למצוא מייק אפ במראה מבריק או לבחור במייק אפ במראה מט – כאשר, הבחירה אמורה להתבסס בעיקר על ההעדפה אישית.
מי שמתלבטת, כדאי שתיקח בחשבון כי מייק אפ ברמת גימור מט, נחשב לאיכותי יותר ובעל יכולות להסתיר בצורה הטובה ביותר את הפגמים או את הכתמים בעור.

בחירת גוון המייק אפ המתאים​

חשוב לבחור מייק אפ אשר מתאים לגוון העור – כאשר, הדרך הטובה ביותר לבחירת הגוון, עוברת בהתאמתו לגוון שבאזור המחשוף.
חשוב לציין, שבמקרים רבים, גוון המייק אפ אשר ישמש אותנו בעונת הקיץ יהיה שונה מהגוון של המייק אפ בו נשתמש בחורף – יש לזכור, כי ברוב המקרים בעונת הקיץ העור הינו שזוף יותר ולכן, הצורך יכול להיות בגוון שהינו כהה יותר בהשוואה לחורף. בכל מקרה, ההמלצה היא להקפיד ולבחור במייק אפ בגוון אשר יקנה לעור הפנים מראה טבעי – כך שיהיה קשה להבחין שאנו בכלל עושים שימוש במוצר.

עמידות המייק אפ​

כאשר זה נוגע לנושא של איפור פנים, נשים רבות מעידות שהן ניגשות כל שעתיים לשירותים או לחיפושים אחרי מראה, על מנת לוודא שהאיפור לא נמרח..
כאשר זה נוגע למייק אפ, בחירה במוצר שלא מתאפיין בעמידות גבוהה, עלולה לגרום לכך שלאחר שעות בודדות הכיסוי שלו כבר לא יורגש. לכן, חשוב מאוד לבחור במייק אפ המתאפיין בעמידות גבוהה. חשוב לציין, שמעבר לבחירה במייק אפ איכותי ובעל עמידות גבוהה, ההמלצה היא לעשות שימוש גם בפודרה, אשר בכוחה לסייע להעניק למייק אפ עמידות גבוהה יותר.
דגש על כל הפרמטרים יאפשר לבחור בסופו של דבר את מוצר המייק אפ המושלם.
במידה ומסיבה כזאת או אחרת עולה קושי או התלבטות בהליך הבחירה, קיימת אפשרות להיוועץ עם נציגה או דיילת יופי מטעם החברה ממנה אתם מבקשים לרכוש את המייק אפ.
 
למעלה