מדריך דתי להגנה עצמית לחט"ב

gsaara

New member
מדריך דתי להגנה עצמית לחט"ב

מדריך דתי שיכול ללמד בחט"ב באזור המרכז הגנה עצמית. עם תעודה מוינגייט. [email protected]
 

gsaara

New member
חיפוש

למטרה המסויימת הזו, דרוש מדריך דתי. יש?
 

Ze Colmeia

New member
בולשיט../images/Emo70.gif

מזה השטויות האלה מה בגלל שהמדריך יהיה חילוני אז הוא לא מתאים
מזו ההפליה הזו
 
זקומיאה, תתנהג יפה.

אני מבקשת לא להגיד "בולשיט" על הודעות של אנשים אחרים. ברור?
 
הפליה...

אני לא יכול לטעון בשם המחפשים, שכן אינני מכיר את טעמיהם, אבל קח בחשבון שנושא אומנויות הלחימה על שלל גווניו כולל הרבה תחומים שעלולים לגבול בבעיות מבחינה דתית. לדוגמא? 1. קידה למדריך 2. מגע בין בנים\בנות, אפילו בין מדריך לתלמידה 3. השראה של תרגילים מדתות מזרחיות שונות 4. כללי לבוש מסורתיים 5. כיתות נפרדות לבנות ולבנים 6. צניעות מצד המדריך אישתי לדוגמא, (לא, היא לא פולנייה) לא מתאמנת באומנויות לחימה כבר שנים, למרות רצונה העז, בשל העובדה שאין שיעורים נפרדים לבנות בתחום האימון שהיא מתעניינת בו. אני יכול מאד להבין בית ספר שמחפש מורה דתי, על מנת לא להעמיד את התלמידים שלו במצב לא נעים מול המורה.
 
ואין בכך שום רע

ולא משנה אם מדובר בטעם דתי או סתם רצון לפתוח קבוצת בנים/בנות על כל רגע אחר... ד"א - יש סיכוי לראות אותך באימון הפורום הרביעי?
 
רביעי

יהיה ביום שישי, ה 22 לחודש הזה. ייתקיים בדוג´ו של רוני קלוגר בפתח תקווה. השעות תוכננו כל שגם שומר שבת-ומגיעים מרחוק יוללו להשתתף. כנס לטאג ליינס (השורות שרצות למעלה בכחול), יש שם קישור להודעה.
 

שחור2

New member
לדעתי זה שטויות

מצטער על התגובה המאוחרת קידה היא סמל של נתינת כבוד למדריך ולא יותר. בנים ובנות תמיד חשבתי שזה שטויות ואיפה כתוב כך בתנך. מילא שעורים בשבת אבל זה לא בעיה כי יש הרבה מורים
 
למעלה