ציףציף1000
New member
מדפסת HP LaserJet 1200
לאחר מתן הוראת הדפסה, המדפסת עושה קולות של התחלת ביצוע ההדפסה, ושניה אחר כך עוצרת, כאשר כל האורות (הירוק הגדול, הירוק והכתום הקטנים)נדלקים - זוהי הודעת fatal error. ניתקתי את המדפסת מהחשמל ומהמחשב, פתחתי אותה, הסתכלתי מכל הצדדים ומיששתי מכל הכיוונים, וכלום. כאשר מחברים אותה מחדש היא מודיעה שהכל בסדר (אור ירוק קטן) ואז כשמנסים להדפיס שוב, הסיפור חוזר. אציין שאתמול המדפסת הדפיסה, אבל עם 'פס' לאורך הדף, ובשלב מסויים הדפוס התחרבש, ואז היא הפסיקה לפעול כנ”ל. אני די זקוקה למדפסת באופן דחוף. מה עושים?
לאחר מתן הוראת הדפסה, המדפסת עושה קולות של התחלת ביצוע ההדפסה, ושניה אחר כך עוצרת, כאשר כל האורות (הירוק הגדול, הירוק והכתום הקטנים)נדלקים - זוהי הודעת fatal error. ניתקתי את המדפסת מהחשמל ומהמחשב, פתחתי אותה, הסתכלתי מכל הצדדים ומיששתי מכל הכיוונים, וכלום. כאשר מחברים אותה מחדש היא מודיעה שהכל בסדר (אור ירוק קטן) ואז כשמנסים להדפיס שוב, הסיפור חוזר. אציין שאתמול המדפסת הדפיסה, אבל עם 'פס' לאורך הדף, ובשלב מסויים הדפוס התחרבש, ואז היא הפסיקה לפעול כנ”ל. אני די זקוקה למדפסת באופן דחוף. מה עושים?