מדינת חלם כבר אמרנו

מצב
הנושא נעול.
מדינת חלם כבר אמרנו../images/Emo46.gif

מדינת חלם כבר אמרנו

מנכ"ל משרד התחבורה מציע לקצץ 6 מיליארד שקל בתקציבי הרכבת ומעצ 19:37 | 09.9.2006 שרון קדמי תגיות: תקציב המדינה, משרד התחבורה, גדעון סיטרמן, שאול מופז "ברור לנו שהמציאות הכלכלית השתנתה ויש צורך להדק את החגורה ולהתאים עצמנו למצב החדש. אין לנו בעיה. כשאין כסף חייבים לקצץ. שהאוצר יחליט כמה, אבל תנו למשרד התחבורה להחליט היכן", כך אמר בסוף השבוע מנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן. האוצר מבקש לקצץ כ 4 מיליארד שקל בתקציב משרד התחבורה. "כולם מבקשים לצמצם בקיצוץ, אנחנו לא. מה שחשוב לנו שלא ייפגעו פרויקטים ללא הבחנה, בעיקר בתחום העירוני", אמר סיטרמן, שיציג השבוע בפני פקידי האוצר את תוכנית הקיצוץ של המשרד. לדבריו, התוכנית מבצעת הבחנה ברורה ונכונה יותר. סיטרמן מציע לקצץ 3.5 מיליארד שקל בתקציב הרכבת המסתכם ב-26 מיליארד שקל עד 2011. לשם כך הוא ממליץ על דחייה של כמה פרויקטים, בהם קו רכבת העמק וקו הרכבת בין עכו לנהריה. בנוסף, הוא מציע לצמצם את פרויקט החשמול ואת פרויקט המסילה בין באר שבע לאשקלון. "הפרויקטים הללו חשובים, אבל אף אחד לא אומר שצריך להשלים אותם במסגרת תוכנית הפיתוח הקיימת עד 2011. אפשר לדחות אותם ולפנות תקציב חשוב היום", אמר. בנוסף, מציע סיטרמן לקצץ 2.5 מיליארד שקל בתקציב החברה הלאומית לדרכים (מעצ) מתוך תקציב הפיתוח הרב-שנתי שלה, המסתכם ב 19 מיליארד שקל עד 2011 לדבריו, "גם במעצ יש פרויקטים חשובים שחיכו עד עכשיו והם יכולים לחכות עוד כמה שנים לא יקרה דבר". האוצר מקדם במסגרת חוק ההסדרים קיצוץ רוחבי במשרד התחבורה, הכולל בין השאר קיצוץ בתחום העירוני. לדברי סיטרמן, זו הנקודה הקשה ביותר מבחינת המשרד. בתמורה לקיצוץ של 6 מיליארד שקל לחמש השנים הקרובות בתקציב משרדו, מבקש סיטרמן שלא לקצץ בתקציב הפיתוח כמיליארד שקל בשנה. לדבריו, "הדבר יביא לייבוש עירוני. לא ייתכן שמפתחים רשת בין-עירונית, וכשהיא מגיעה לפתח הרשות אין לה לאן להתחבר". סיטרמן דוחה בתוקף את הטענות כאילו הפרויקטים העירוניים נקבעים לפי האורינטציה הפוליטית של ראש הרשות: "לא מעניין אותי חבר איזה מרכז הוא ומה הוא שם בקלפי. אם ברשות צריך גשר או מחלף שמתחבר לכביש בין-עירוני אז נבצע אותם. לא יכול להיות מצב שנסלול את כביש 531 באזור השרון, ממש אוטוסטרדה בין יישובי השרון, כאשר תושבי כפר סבא, הוד השרון, רעננה והרצליה ייפגעו, ואני אפילו לא מכיר את ראשי הערים שם".
 

mucool2

New member
קו הרכבת בין עכו לנהריה

מדינת חלם כבר אמרנו

מנכ"ל משרד התחבורה מציע לקצץ 6 מיליארד שקל בתקציבי הרכבת ומעצ 19:37 | 09.9.2006 שרון קדמי תגיות: תקציב המדינה, משרד התחבורה, גדעון סיטרמן, שאול מופז "ברור לנו שהמציאות הכלכלית השתנתה ויש צורך להדק את החגורה ולהתאים עצמנו למצב החדש. אין לנו בעיה. כשאין כסף חייבים לקצץ. שהאוצר יחליט כמה, אבל תנו למשרד התחבורה להחליט היכן", כך אמר בסוף השבוע מנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן. האוצר מבקש לקצץ כ 4 מיליארד שקל בתקציב משרד התחבורה. "כולם מבקשים לצמצם בקיצוץ, אנחנו לא. מה שחשוב לנו שלא ייפגעו פרויקטים ללא הבחנה, בעיקר בתחום העירוני", אמר סיטרמן, שיציג השבוע בפני פקידי האוצר את תוכנית הקיצוץ של המשרד. לדבריו, התוכנית מבצעת הבחנה ברורה ונכונה יותר. סיטרמן מציע לקצץ 3.5 מיליארד שקל בתקציב הרכבת המסתכם ב-26 מיליארד שקל עד 2011. לשם כך הוא ממליץ על דחייה של כמה פרויקטים, בהם קו רכבת העמק וקו הרכבת בין עכו לנהריה. בנוסף, הוא מציע לצמצם את פרויקט החשמול ואת פרויקט המסילה בין באר שבע לאשקלון. "הפרויקטים הללו חשובים, אבל אף אחד לא אומר שצריך להשלים אותם במסגרת תוכנית הפיתוח הקיימת עד 2011. אפשר לדחות אותם ולפנות תקציב חשוב היום", אמר. בנוסף, מציע סיטרמן לקצץ 2.5 מיליארד שקל בתקציב החברה הלאומית לדרכים (מעצ) מתוך תקציב הפיתוח הרב-שנתי שלה, המסתכם ב 19 מיליארד שקל עד 2011 לדבריו, "גם במעצ יש פרויקטים חשובים שחיכו עד עכשיו והם יכולים לחכות עוד כמה שנים לא יקרה דבר". האוצר מקדם במסגרת חוק ההסדרים קיצוץ רוחבי במשרד התחבורה, הכולל בין השאר קיצוץ בתחום העירוני. לדברי סיטרמן, זו הנקודה הקשה ביותר מבחינת המשרד. בתמורה לקיצוץ של 6 מיליארד שקל לחמש השנים הקרובות בתקציב משרדו, מבקש סיטרמן שלא לקצץ בתקציב הפיתוח כמיליארד שקל בשנה. לדבריו, "הדבר יביא לייבוש עירוני. לא ייתכן שמפתחים רשת בין-עירונית, וכשהיא מגיעה לפתח הרשות אין לה לאן להתחבר". סיטרמן דוחה בתוקף את הטענות כאילו הפרויקטים העירוניים נקבעים לפי האורינטציה הפוליטית של ראש הרשות: "לא מעניין אותי חבר איזה מרכז הוא ומה הוא שם בקלפי. אם ברשות צריך גשר או מחלף שמתחבר לכביש בין-עירוני אז נבצע אותם. לא יכול להיות מצב שנסלול את כביש 531 באזור השרון, ממש אוטוסטרדה בין יישובי השרון, כאשר תושבי כפר סבא, הוד השרון, רעננה והרצליה ייפגעו, ואני אפילו לא מכיר את ראשי הערים שם".
קו הרכבת בין עכו לנהריה
כבר קיים. כל מה שצריך זה להכפיל אותו.
 

Image of me

New member
הקרבה עצמית ממש ../images/Emo5.gif

מדינת חלם כבר אמרנו

מנכ"ל משרד התחבורה מציע לקצץ 6 מיליארד שקל בתקציבי הרכבת ומעצ 19:37 | 09.9.2006 שרון קדמי תגיות: תקציב המדינה, משרד התחבורה, גדעון סיטרמן, שאול מופז "ברור לנו שהמציאות הכלכלית השתנתה ויש צורך להדק את החגורה ולהתאים עצמנו למצב החדש. אין לנו בעיה. כשאין כסף חייבים לקצץ. שהאוצר יחליט כמה, אבל תנו למשרד התחבורה להחליט היכן", כך אמר בסוף השבוע מנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן. האוצר מבקש לקצץ כ 4 מיליארד שקל בתקציב משרד התחבורה. "כולם מבקשים לצמצם בקיצוץ, אנחנו לא. מה שחשוב לנו שלא ייפגעו פרויקטים ללא הבחנה, בעיקר בתחום העירוני", אמר סיטרמן, שיציג השבוע בפני פקידי האוצר את תוכנית הקיצוץ של המשרד. לדבריו, התוכנית מבצעת הבחנה ברורה ונכונה יותר. סיטרמן מציע לקצץ 3.5 מיליארד שקל בתקציב הרכבת המסתכם ב-26 מיליארד שקל עד 2011. לשם כך הוא ממליץ על דחייה של כמה פרויקטים, בהם קו רכבת העמק וקו הרכבת בין עכו לנהריה. בנוסף, הוא מציע לצמצם את פרויקט החשמול ואת פרויקט המסילה בין באר שבע לאשקלון. "הפרויקטים הללו חשובים, אבל אף אחד לא אומר שצריך להשלים אותם במסגרת תוכנית הפיתוח הקיימת עד 2011. אפשר לדחות אותם ולפנות תקציב חשוב היום", אמר. בנוסף, מציע סיטרמן לקצץ 2.5 מיליארד שקל בתקציב החברה הלאומית לדרכים (מעצ) מתוך תקציב הפיתוח הרב-שנתי שלה, המסתכם ב 19 מיליארד שקל עד 2011 לדבריו, "גם במעצ יש פרויקטים חשובים שחיכו עד עכשיו והם יכולים לחכות עוד כמה שנים לא יקרה דבר". האוצר מקדם במסגרת חוק ההסדרים קיצוץ רוחבי במשרד התחבורה, הכולל בין השאר קיצוץ בתחום העירוני. לדברי סיטרמן, זו הנקודה הקשה ביותר מבחינת המשרד. בתמורה לקיצוץ של 6 מיליארד שקל לחמש השנים הקרובות בתקציב משרדו, מבקש סיטרמן שלא לקצץ בתקציב הפיתוח כמיליארד שקל בשנה. לדבריו, "הדבר יביא לייבוש עירוני. לא ייתכן שמפתחים רשת בין-עירונית, וכשהיא מגיעה לפתח הרשות אין לה לאן להתחבר". סיטרמן דוחה בתוקף את הטענות כאילו הפרויקטים העירוניים נקבעים לפי האורינטציה הפוליטית של ראש הרשות: "לא מעניין אותי חבר איזה מרכז הוא ומה הוא שם בקלפי. אם ברשות צריך גשר או מחלף שמתחבר לכביש בין-עירוני אז נבצע אותם. לא יכול להיות מצב שנסלול את כביש 531 באזור השרון, ממש אוטוסטרדה בין יישובי השרון, כאשר תושבי כפר סבא, הוד השרון, רעננה והרצליה ייפגעו, ואני אפילו לא מכיר את ראשי הערים שם".
הקרבה עצמית ממש
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה